אבל כבד ירד על משפחתו וחבריו של סמל יובל מנע שנהרג אתמול באסון התהפכות ההאמר בגבול רצועת עזה. בני משפחה וחברים הגיעו לבית המשפחה בגבעתיים, ושברון לב ואבל כבד ירד על הבית.  "יובל היה מלח הארץ, הגאווה של המשפחה, כשהוא היה ילד הוא עבר ניתוחים, הייתה לו אסתמה והוא יצא מזה ונלחם להתגייס לצנחנים. הוא לא ויתר לעצמו ותמיד רצה את הטוב ביותר", סיפר עובד אלפיה, קרוב משפחתו.



יובל למד בתיכון קלעי בגבעתיים בשכבה עם דנה אופיר, שנפצעה בפיגוע בטיילת ארמון הנציב. חבריו סיפרו שהוא אהב מוזיקה, לנגן בגיטרה, והיה עם הרבה ערכים. "לא רואים אנשים כאלה. הוא היה מלאך. אין מלאכים כאלה. אנחנו לא מאמינים עוד שמדברים עליו בלשון עבר", סיפר קרוב משפחה נוסף, גיל כהן.



"אין אנשים כאלו". יובל מנע
"אין אנשים כאלו". יובל מנע



חבריו סיפרו שהמח"ט סימן אותו כחייל מצטיין, וייעד אותו להמשך תפקידי פיקוד. הוא הותיר אחריו הורים ושתי אחיות. אח של אביו נהרג לפני 35 שנים, והשכול היכה שוב במשפחת מנע.



ראש עיריית גבעתיים סיפר: "יובל הוא החייל השני שגבעתיים ותיכון קלעי מאבדים השנה, אחרי יעל יקותיאלי. יובל נער מקסים, והכרתי אותו לראשונה שהיה פעיל במטה הבחירות שלי לראשות העירייה לפני ארבע שנים. האבל כבד".


 

הלוויתו של יובל תתקיים הערב בשעה 18:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית שאול.