הורי ילדים חולי סרטן, שקראו על ביקורת שהוטחה ברופאים שהתגייסו לטפל בילדים בהדסה שנותרו ללא מענה רפואי, יצאו היום (ראשון) בעצומה נגד התפטרות הרופאים מהמחלקה ההמטו-אונקולוגיה בהדסה. מדובר בהורי ילדים חולים המטופלים בבית חולים שיבא בתל השומר, המוחים על מה שהם מכנים "מסע הכפשה אתו מתמודדים הרופאים שלנו במסגרת המאבק בהדסה". עשרות הורים כבר הצטרפו לעצומה. ההורים קוראים להפסיק את ההכפשות הללו ומחזקים את הרופאים שלהם.



בעצומה נכתב: "כהורים לילדים המתמודדים יום יום עם מחלת הסרטן הארורה, תוך מלחמה עיקשת חסרת רחמים, אנו מזועזעים ופגועים, כועסים ואף זועמים, על השימוש הציני והנורא, שעושים חלקכם, הורים לילדים יקרים המטופלים בהדסה, במאבק המיותר והנורא, בין מנהל המחלקה להמטו-אונקולגיה מיקי וינטרוב יחד עם רופאי המחלקה, לבין מנהל בית החולים פרופ' זאב רוטשטיין.



"אנו קוראים לכם להפסיק את מסע השיסוי וההסתה, ההכפשות והשקרים נגד הרופאים היקרים והמסורים שלנו. מדובר במלאכים בדמות בני אדם, המוסרים עצמם ומקריבים מזמנם, מיכולתם ומניסיונם, במקצועיות רבה, ובהשקעה שאין לה גבול – למען הילדים היקרים שלנו. הרופאים היקרים מבית החולים שיבא הצילו ומצילים את חיי ילדינו מדי יום. אנו חבים להם את הכל. לא נוכל להבליג ולשתוק בראותנו את הארס והשטנה שמופנים כלפי הרופאים המקצועיים שלנו, אנשי מקצוע משכמם ומעלה. מסע ההשמצה בעינינו הוא רק במטרה לספק דלק במאבק פנימי, המבוסס על אגו של מנהל מחלקה, קרב על כבוד ויוקרה, במסווה של דאגה לילדים". 


אבא לילד שמטופל בתל השומר במחלקה ההמטו-אונקולוגית, מבין החותמים על העצומה, אמר ל"מעריב": "לוקחים את הרופאים המצוינים שלנו שמטפלים בילדים שלנו בצורה מסורה ומשמיצים אותם והכל בגלל מלחמה מלוכלכת של בעלי אגו. בגלל אגו הולכים ולוקחים ילדים מטיפול למקומות אחרים".

האבא הוסיף: "רוטשטיין ( פרופסור זאב רוטשטיין מנהל הדסה) מזמן נענה לכל הדרישות והם ממשיכים עם ההתנהגות שלהם. הולכים ומשחקים בילדים. יש פה פגיעה בילדים וכואב הלב. חתמנו על העצומה כי הפריע לנו שפגעו ברופאים המצוינים והמסורים שלנו שיש בהם מסירות ואכפתיות אין קץ והכפישו אותם עם שקרים. להגיד על רופא שהוא לא יודע פרוטוקול זה לשקר לכולם בעיניים".