"המשטרה לא עוזרת בכלום ולא עושה כלום. אני יושבת מול הכנרת חסרת אונים, בוכה ונקרעת שבעלי פה מולי בתוך המים ואף אחד לא עושה כלום בשביל להחזיר לי אותו". כך, בביקורת קשה, יצאה רעייתו של נתן חגאני, שטבע לפני שלושה ימים בכנרת והחיפושים אחריו נמשכים במלוא הקצב על ידי כוחות ההצלה של המשטרה.



"עם ישראל היקר, אני מתחננת לעזרה שלכם!", כתבה מור חגאני שבעלה טבע בכנרת בפייסבוק. "באנו לשישי שבת בטבריה, רצינו קצת ליהנות בכנרת לפני שמגיעים למלון. בעלי, אח שלו והחבר קפצו לשנייה למים להתרענן ובעלי לא החזיק מעמד וטבע מול העיניים שלי".



מור יוצאת בביקורת קשה על המשטרה ועל החיפושים: "המשטרה לא עוזרת בכלום ולא עושה כלום. אני יושבת מול הכנרת חסרת אונים בוכה ונקרעת שבעלי פה מולי בתוך המים ואף אחד לא עושה כלום בשביל להחזיר לי אותו... איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה. הוא טבע לי מול הפנים ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם בעלי הטרי אהבת חיי. התחתנו לפני שלושה חודשים. הלב שלי נשבר לחתיכות והדמעות לא מפסיקות לרדת. אני מתחננת, מי שיכול לבוא לעזור בחיפושים שיגיע לכינרת חוף קוקו האט בבקשה. אני אבודה רק רוצה שיחזירו לי את בעלי אליי".





תעזרו לי לעורר את המדינה, את ראש עיריית טבריה, ראש הממשלה וכל מי שיש לו כוח להחזיר אלי את בעלי. תתפללו לנס לנתן בן יונה שיחזור אלי. קמנו לעוד בוקר ללא עזרה רק מתפללים לנס..."


ממשטרת ישראל נמסר כי "בניגוד לנטען משטרת ישראל מפעילה את כלל האמצעים הטכנולוגים והיחידות המקצועיות לטיפול באירוע מצער זה, מרגע קבלת הדיווח ביום שישי ועד לרגעים אלו פועלים עשרות שוטרים ומתנדבים ביום ובלילה, בים ,באויר וביבשה בניסיון לאתר את הנעדר בפרק הזמן הקצר ביותר. אנו נמשיך לפעול בכל שעה עם כלל הכוחות והאמצעים עד לאיתורו של הנעדר על מנת להקל ולו במעט על סבלה של המשפחה".

ביום הרביעי לחיפושים מדווחת המשטרה כי לאורך שעות הלילה נמשכו הסריקות על ידי שוטרי שיטור ימי במימי הכנרת וניידות משטרה שערכו סריקות על ציר החוף בניסיונות איתור הנעדר שטבע ביום שישי. 

אתמול הצטרפו לחיפושים צוות מחיל הים. יחד עם כוחות משטרה מתוגברים שמרכזים את מאמצי החיפוש בים, ברצועת החוף ומהאוויר וכוללים: שוטרי שיטור ימי, פרשים, סיירים ולוחמי מג"ב. מסוק משטרה ורחפן ישולבו בהמשך, מתנדבי משטרה מיחידת הצוללים ומיחידת זק"א, ספינת הפיקוח מרשות הכנרת וצוות מחיל הים.

מן המשטרה נמסר: "אנו חוזרים ומדגישים מספר כללי בטיחות לציבור הנופשים באזור חופי הכנרת ולקראת חופשת הקיץ: יש להיכנס למים רק בחופים המוכרזים המעניקים שירותי הצלה. אין להיכנס לעומק המים עקב סכנת היסחפות. אין להיכנס למים על גבי אבובים או מזרני ים עקב סכנת היסחפות. ככלל, רצוי לא להיכנס למים לבד, בדגש לילדים קטנים, אלא בלוויית אדם נוסף. אין להיכנס למים תחת השפעת אלכוהול".