שר החקלאות אורי אריאל (הבית היהודי) קורא הבוקר (רביעי) לצאת לפעולה צבאית נקודתית ברצועת עזה לזירוז השבת גופות החללים גולדין ושאול. כמו כן טען אריאל כי צה"ל יורה בתגובה לירי מכיוון הרצועה תחמושת שפג תוקפה על דיונות ריקות, ואף קרא לשנות את מדיניות התגובה כדי להגביר את הלחץ על החמאס

בראיון לאריה גולן ביומן הבוקר של רשת ב’ אמר השר אריאל: "יש לצאת לפעולה צבאית ברצועת עזה לזירוז השבת גופות החללים גולדין ושאול.  משפחות גולדין ושאול צריכות לקבל תשובות מהממשלה' ומה שצריך לעשות בשביל לזרז את התשובות והידע זו פעולה צבאית נמרצת ונקודתית של גביית מחיר. אתה חוטף - אתה מחטיף".
"יש מפקדות לחמאס, מה הבעיה להוריד אותן? מה, אנחנו כאלו הומניים? זה לא צריך להיגרר למלחמה, יש לנו הנהגה אחראית", אמר אריאל. "אם חמאס לא רוצה מלחמה שלא יירה עלינו ואנחנו לא נירה עליו. אם הוא יורה עלינו אז הוא צריך לקבל מנה אחת אפיים. זה יעזור להסדיר את נושא הגופות בינינו לבינם. מי שלא מבין בנועם יבין במקל חובלים כמו שצריך". 

אורי אריאל. "מנה אחת אפיים". צילום: פלאש 90
אורי אריאל. "מנה אחת אפיים". צילום: פלאש 90
"מאז ששר הביטחון נכנס לתפקידו בכל ההתקפות אין אפילו לא פצוע פלסטיני אחד. הפירוש של זה הוא שמטוסי חיל האוויר יורים אל עבר הדיונות הריקות תחמושת שפג תוקפה", אמר השר.