צעיר בן 27 מפתח תקווה נעצר בחשד שביצע מעשה אינוס ומעשים מגונים בקטינה בת 12 אותה הכיר. מעצרו של החשוד הוארך היום (רביעי) בבית המשפט בחמישה ימים. קטין בן 12 שנעצר גם הוא בפרשה בחשד שליטף את הקטינה, שוחרר בתום חקירה על ידי בית המשפט. חקירת המשטרה החלה בעקבות תלונה שהתקבלה מהמוסד החינוכי שבו לומדת הקטינה אשר נחשף לסרטון במכשיר הטלפון הנייד שלה, אז גם עלה כי על פי החשד נוצלה מינית על ידי הבגיר שהכירה.

חוקרת ילדים שגבתה עדות מהקטינה העבירה את הפרטים ובעטיים נעצר כאמור הבגיר וכן קטין נוסף שהיה מעורב בפרשה. החקירה העלתה, כי בין השלושה קיימת הכרות מוקדמת וכי מדובר בעבירה שבוצעה לכאורה ברף הנמוך של עבירות המין, אולם גם כך רואים במשטרה את האירוע בחומרה. החקירה בעניין נמשכת . 

אתמול הותר לפרסום כי קטינה בת 16 מאשקלון עומדת במרכזה של פרשת התעללות חמורה הכוללת אלימות, עבירות מין וסחיטה באיומים שביצעה יחד עם אחרים כלפי קטינה אחרת בת 13 אותה הפכה לקורבן בעל כורחה הנתון לחסדיה ולמרותה.

יחד עם הצעירה בת ה-16 נחקרו כ-15 מעורבים נוספים, ביניהם נתין זר בן 31, שעל פי החשד קיים יחסי מין עם בת ה-13 בתמורה לתשלום בסך של 300 שקלים, אותו הפקיד בידיה של החשודה המרכזית. עוד נחקרו קטינים בני 13 ו-13 שנטלו חלק פעיל בהתעללות המזעזעת בקטינה וכל זאת על פי הנחיותיה של החשודה המרכזית נגדה הוגשה בראשון האחרון הצהרת תובע, בדרך לכתב אישום חמור.

במהלך השבועיים האחרונים ניהלו ביחידה המרחבית לכיש חקירה סמויה שהחלה באירוע שבו הגיעה קטינה בת 13 מלווה בשתי קטינות נוספות למרכז לנוער כשעל גופה סימני חבלה קשים.

חוקרי המשטרה שתהו לפשר החבלות שעל גופה לא השתכנעו מטיעוניה לפיהן נכוותה בעת טיגון שניצלים בביתה. לחוקרים היה ברור כי מדובר בקורבן התעללות שחושש לחייו ובו במקום נתקבלה ההחלטה לנסות ולפצח את האירוע תוך כדי רכישת אמונה של הקטינה.