חייל צה"ל בן 19 נפצע הערב (שבת) באורח קשה מפליטת כדור שביצע לעברו, ככל הנראה, חברו בן גילו, גם הוא בשירות סדיר, בדירה ברחוב גבעת בן יהודה בתל אביב. צוותי ההצלה שהגיעו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום האירוע ופינו אותו לבית החולים איכילוב שבעיר. חוקרי המשטרה וחוקרי המעבדה לזיהוי פלילי (מז"פ) שהגיעו למקום החלו באיסוף ממצאים בזירה ופתחו במקביל בחקירה לבירור נסיבות האירוע, כאשר הם לא פוסלים אפשרות שמדובר במשחק בנשק בין שני החיילים שהסתיים בתוצאה קשה וחמורה.



השוטרים הגיעו למקום לאחר שהתקבל דיווח על שמיעת ירי בבית ברחוב גבעת בן יהודה בעיר. הכוחות הגדולים שהוזעקו למקום, לצד צוותי מד"א שהגיעו אף הם לזירה, החלו לטפל תחילה בפצוע שפונה באורח קשה לבית החולים איכילוב בתל אביב.



בזירה נמצא גם צעיר נוסף, כאמור, שנראה מבוהל ובמצב של הלם אשר ברגעים הראשונים התקשה להסביר את פרטי האירוע, אולם מסר כי חברו נפגע כתוצאה של פליטת כדור.



גורם במשטרה מסר למעריב: "בשלב זה אנחנו לא יודעים בדיוק מה קרה בדירה. מדובר באירוע קשה שהתרחש בדירה שבה שהו צעירים. על פי דיווח ראשוני מדובר בפליטת כדור שגרמה לפציעתו הקשה של אחד מהם, אולם לנוכח ההלם והבהלה שנתקפו בשני, לא ניתן לדעת באמת מה קרה במקום. בשלב זה מתנהלת חקירה במטרה לברר את נסיבות האירוע".



כזכור, רק לפני כשלושה חודשים אירעה תקרית דומה בישוב קדומים, שבמסגרתה נקבע מותו של עמית פופוביץ' ז"ל, שנמצא כשהוא פצוע מירי לצד חברו הצעיר שהחזיק את הנשק שממנו נפלט הכדור לעברו.



מממצאי החקירה עלה החשד לפיו בעת ניקוי הנשק נפלט כדור מנשקו האישי של חברו של עמית, שעובד כמאבטח, ופגע ישירות בעמית שנפצע באורח אנוש בעקבות כך, ובהמשך כאמור, הלך לעולמו.