משה קיקו אשכנזי, תושב מגדל העמק בן 22, נדקר למוות בקטטה שפרצה במסיבה ביום שבת ביער אליקים. "הפעם זה נגמר באסון, אבל המסיבות האלה כל פעם מחדש גוררות מהומות ותקריות אלימות" סיפרו כמה צעירים שהפסיקו ללכת למסיבות הללו בגלל הסמים והאלכוהול הנשפכים שם, לטענתם. באותו אירוע בו נדקר למוות אשכנזי נפצע באורח בינוני-קשה צעיר נוסף כבן 20. צוותי מד"א שהגיעו לזירה איתרו את אשכנזי כשהוא דקור ברכבו - ונאלצו לקבוע את מותו במקום. 

החוגגים סיפרו היום (ראשון) כי יש שני סוגים של מסיבות טבע. מסיבות קטנות שנקראות "מסיבת כובע" שאליהם מוזמנים כמה עשרות, לכל היותר 150 איש וכל אחד מניח בתוך הכובע סכום שנראה לו סביר ככניסה, בדרך כלל סביב ה-150 שקלים לטובת מארגני האירוע. לצד זה יש את מסיבות הענק שאליהן מוזמנים כמה מאות אנשים באמצעות יח"צנים שמאתרים את הלוקיישן בטבע. הכניסה למסיבה כזו עולה בין 200-300 שקלים, ושם כמויות האלכוהול, הסמים והסקס גדולים הרבה יותר. בדרך כלל המסיבות הללו מתרחשות ללא אישור המשטרה, מכבי אש משרד הבריאות וכו', בכדי להקטין עלויות הפקה.

משה קיקו אשכנזי
משה קיקו אשכנזי
ליאור בוסקילה, דודו של משה אשכנזי שנהרג, סיפר כי לפני שנתיים אחיה של אמו נהרג בצומת בתאונת דרכים, באותו שבוע בו נרצח קיקו. "הוא היה הפרח של המשפחה" סיפר בוסקילה. אשכנזי היה אזרח עובד צה"ל שעבד בחיל הים. "הוא נהג לעזור לסבא שלו בעבודה בשווקים. הוא היה ילד טוב, ילד טוב שהגיע למקום לא טוב. כל המסיבות הללו זה אסון. מי שיוצא מהן חי יוצא מהן שרוט בגלל כל הסמים והאלכוהול, זה שורש הרע". 

"לב שלי, הדבר הכי יקר לי, תן לי כוח לא להישבר, לעזור להורים לקום מהמשבר. איך לקחו לי אותך? לקחו לי את הלב!", ספדה לו אחותו בעמוד הפייסבוק שלה. ראש העיר מגדל העמק אלי ברדה אמר: "מדובר בפרח של המשפחה עם לב טוב וגדול, בחור צנוע שקט ואהוב על חבריו, מכריו ומשפחתו זו טרגדיה גדולה למשפחה ואבדה לחברים ולתושבי מגדל העמק".