תמונתו של ראש הממשלה לשעבר, האסיר אהוד אולמרט שהופצה לפני כיומיים ברשתות החברתיות וזלגה לכמה מקומות בתקשורת עוררה הדים ובעיקר תרעומת על חשיפה אינטימית של אולמרט בפיג'מה של בית חולים שיבא אוכל ארוחת בית חולים על מגש, שדוף מאוד ובמשקל נמוך בהרבה ממש שהציבור התרגל לראותו.



בבית חולים שיבא מתבצעת כעת בדיקה על מנת לבדוק מי היה מעורב בפרשת הצילום של אולמרט ולקח חלק בצילום והדלפת התמונה. מבית החולים נמסר: "אי אפשר לדעת מי יזם את הצילום ואיך הוא יצא מבית החולים. יחד עם זאת, מחובתנו לוודא שאצלנו הצוותים שומרים על הפרטיות. לא עשינו פוליגרף כי אנחנו סמוכים ובטוחים שזה לא בא מבית החולים", נמסר ל"מעריב".



בבית החולים הוסיפו: "עם זאת אנחנו מחויבים לסטנדרטים ואנחנו מזכירים נהלים" לגבי מצבו של אולמרט נמסר מבית החולים שאולמרט עובר סדרת בדיקות. סדרת הבדיקות מתחייבת כדי לוודא ממה סובל אולמרט לא הושלמה".




לשאלת "מעריב", האם ראש הממשלה לשעבר סובל מדיכאון או ממחלה ממארת שהביאה לירידה חדה ודרסטית במשקלו נאמר כי לבית החולים אין כרגע אבחנה רפואית כלשהי לגבי מצבו של אולמרט.

ח"כ יואל חסון התייחס היום לפרשה בראיון ל-103FM וטען: "ראשית, אני לא חושב שהתמונה הופצה כדי להבטיח את מתן קיצור השליש לראש הממשלה לשעבר. אני מקווה שהמשטרה לא מושפעת מדברים שכאלו. המשטרה לא צריכה לראות תמונה שתופץ ברשתות, הם רואים את אולמרט ומכירים אותו. אני לא יודע מי הפיץ את התמונה, מוזר בעיני ששר בממשלה בחר להעלות את התמונה לרשת, אני מבין שזה היה לטובתו אבל לא הייתי משתמש בתמונה הזו. במדינה שלנו, לאחר שאתה מצלם משהו ושולח לאדם אחד אין אפשרות לעצור".

עוד הוסיף חבר הכנסת: "זהו מקרה של 'מבחן בוזגלו' הפוך. כל אסיר שהיה עומד בתנאים של הכלא היה מקבל קיצור שליש על התנהגות טובה ללא כל ספק. מתנהגים לאולמרט בצורה הרבה יותר קשה ממה שמתנהגים לרוצחים ואנסים. נראה שיש אובססיה סביב סיפורו של אולמרט, מישהו לא מוכן לשחרר את היד מאולמרט ורוצה להמשיך לעסוק בו. אולמרט שילם מחיר לציבור. גם אתם לא ציפיתם שתהיה פשיטה על 'ידיעות ספרים' בעקבות הספר של אולמרט. כל מי שקיבל את ההחלטה בנוגע להוצאת החומרים הקשורים אליו נושא באחריות. הגבולות שנחצו כאן הם גבולות מסוכנים וחמורים מאד. מישהו חושב שזה מה שיעצור אותו מכתיבת הספר".

על אהוד אולמרט כיום סיפר: "אי אפשר לדבר איתו. גם בבית החולים הוא מוחזק כאסיר. ביקרתי אותו בכלא מספר פעמים. כשביקרתי אותו ראיתי אדם רזה אך חזק בנפשו, בטוח בעצמו, עוסק בספר ומרגיש ששילם את מחירו לחברה. הוא מעוניין לסיים את הפרשה ולחזור לחייו הפרטיים. אין לו אופציה לחזור לחיים הציבוריים".