המיליארדר והבעלים של העיתון "ישראל היום" שלדון אדלסון ורעייתו מרים הגיעו היום (שני) למסור עדות במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה בלוד. זאת, בהקשר לחקירה בפרשה 2000, אשר עוסקת בשיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס.

עבור שלדון אדלסון הייתה זו עדות שנייה בפרשה, ואילו רעייתו העידה לראשונה. יצוין כי השניים אינם חשודים בדבר. כמו כן, ההערכה היא שדווקא עדותה של מרים אדלסון היא חשובה יותר, משום שבאופן רשמי היא מעורבת יותר בעיתון. 
בעדותו הקודמת נשאל אדלסון בין היתר אם שלח את ראש הממשלה או ידע על התנהלותו מול מוזס, ואם בשלב כלשהו התכוון למכור את "ישראל היום". 

החקירות בעניינו של ראש הממשלה מתנהלות באופן ישיר על ידי ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה תנ"צ כורש ברנור ובליווי של ראש אגף חקירות ומודיעין מני יצחקי, היועמ"ש אביחי מנדלבליט ופרקליט המדינה שי ניצן. עוד נזכיר כי בשבעת החודשים האחרונים מתנהלות מדי מוצאי שבת הפגנות מחאה בידי מאות אזרחים הדורשים הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה בפרשות המתנהלות נגדו וכן את התפטרותו של היועמ"ש מתפקידו בטענה כי הקשר בין השניים הוא שמעכב את הגשת כתב האישום בפרשות האמורות.