סוכן סמוי שפעל במהלך השנה האחרונה בקרב סוחרי סמים, הביא הבוקר (שני) להפללת 22 מהם, ביניהם גם חשודה אחת, לאחר שביצע עשרות עסקאות שתועדו במצלמה שאחז בידיו ואשר תהפוך לראייה המרכזית בפרשה. במסגרת הפעלתו, הוטמע הסוכן שנשלח מטעם מחלק הסוכנים במרחב איילון במשטרה בקרב סוחרי סמים באזור המרכז והצפון, ובמשך שנה ביצע עסקאות ורכש סמים בכמויות לא מבוטלות.



לאחר שאסף נגדם ראיות מפלילות, לוחמי מג"ב, בלשי מחלק הסוכנים, לוחמי יס"מ וכוחות מג"ב ממחוז הצפון וממחוז המרכז פשטו הבוקר על בתיהם של החשודים וכאמור ביצעו את מעצרם. בנוסף, תפסו החוקרים כלי רכב וסכומי כסף גבוהים שנמצאו ברשות החשודים ושעל פי החשד הושגו מפדיון הסחר בסמים.



מפקד מחוז תל אביב ניצב משה (צ'יקו) ומפקדת מרחב איילון ניצב משנה סיגל בר צבי, נפגשו עם בני משפחתו של הסוכן והודו לו ולהם על התמיכה והמסירות למען הגברת הביטחון האישי של תושבי תל אביב. בהמשך גם מתכוונים במשטרה לגייסו לשירות. מהמשטרה נמסר כי "פעילות זו הינה נדבך אחד מתוך פעילויות רבות במסגרת המאבק בסחר בסמים וכי המאבק בסוחרים ובמפיצים יימשך ללא הפסק תוך ניצול הכלים העומדים לרשותה של המשטרה".