לאחר שאמש פורסם כי בני הזוג נתניהו מסרבים לבקשתו של העיתונאי יגאל סרנה לדחיית המועד בו יקבל את הכספים אותם גייס במסגרת פרויקט ההמונים שלו, מתברר כעת כי נמצאה הדרך לעזור לעיתונאי. בן כספית חשף היום (שלישי) במסגרת תוכנית האקטואליה ב-103FM כי העיתונאי מצא את הדרך, דרך תורם שיעביר לו את הסכום הנדרש. 



"אני פותח את התוכנית עם גילוי", חשף כספית והוסיף: "יגאל סרנה דיבר כאן אתמול ואמר שהוא ביקש הארכה לתשלום הכסף והגברת ומר נתניהו השיבו שהם מעוניינים בכל הכסף כאן ועכשיו וללא עיכוב, אחרת הם יחלו בהליך של הוצאה לפועל. יגאל סרנה השיג את זה דרך הסכם עם תורם אלמוני שהעניק לו את 115 אלף השקלים ללא ריבית והצמדה. כעת הוא ישלם את הסכום לבני הזוג נתניהו ובא לציון גואל".





כזכור, אמש השיב פרקליטם של בני הזוג בנימין ושרה נתניהו, לבקשתו של סרנה בכך שאמר "לקוחותי צריכים את הכסף מיד". סרנה סיפר זאת בפוסט שהעלה אמש בחשבון הפייסבוק שלו. "עורך דיני אביגדור פלדמן ביקש היום מפרקליט הצמד נתניהו דחייה קלה בתשלום פיצוי ה-115 אלף ש"ח שנקבע לי. (ושעליו אנו מערערים בקרוב למחוזי)", כתב סרנה. "גיוס ההמונים שצלח מעבר למשוער, ייסגר רק ב-9 לחודש ויועבר לחשבון שנפתח לצורך זה ב-10 לאוגוסט ע"פ חוקי הגיוס". תשובת יוסי כהן עורך דינם של נתניהו תקיפה ומרשימה: "אפילו לא דחייה של יום". "נעביר מיד להוצאה לפועל". ו"כן, לקוחותיי צריכים את הכסף".



בשבוע שעבר נודע כי העיתונאי יגאל סרנה , שהפסיד לבנימין ושרה נתניהו בתביעת הדיבה שהגישו נגדו וחויב לשלם להם כ-115 אלף שקלים (כולל הוצאות משפט), גייס כמעט את מלוא הסכום בקמפיין גיוס המונים בו פתח. העיתונאי דורון צברי צייץ כי "יגאל סרנה גייס 100,000 שקלים תוך 24 שעות".



לפני כחודש בית המשפט בתל אביב פסק כי העיתונאי יגאל סרנה, שנתבע על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה בגין הוצאת דיבתם בפוסט שפרסם בפייסבוק, ישלם להם פיצויים בסך 115 אלף שקל. מתוך הסכום 60 אלף שקלים יועברו לנתניהו ו-40 אלף לאשתו, בעוד ש-15 אלף שקל ישמשו למימון הוצאות המשפט. ניר חפץ, יועץ התקשורת של בני הזוג, אמר לאחר ההכרעה כי "סוף סוף נעשה צדק". השופט עזריה אלקלעי אמר במהלך הכרעת הדין כי "חלק מהפרסומים הם זדוניים ומכוערים, וכאלה שנועדו להשפיל את התובעים".