לאחר שהשופט איתן אורנשטיין הודיע ליזמית הנדל"ן ענבל אור, שנגדה נטען כי הונתה את לקוחותיה, כי אם לא תמציא את כל המסמכים שהתבקשה להעביר לבית המשפט ולא תפרע את מלוא והפיגורים בתוך שבוע, היא תיכנס לכלא לשבעה ימים, תקפה הבוקר (שני) אמה את שי גולדשטיין בתכניתו עם לאה לב ב-103FM. "אני מאוד דואגת שתיכנס לכלא לפניה", אמרה לו בזעם.



גולדשטיין פתח עמה את השיחה דווקא בצורה חיובית, כשאיחל לה "בוקר טוב", אך מיד לאחד מכן שאל האם בתה "מוכנה להיכנס לכלא", מה שהביא לתשובתה הנזעמת של האם, שניתקה מיד בעקבותיה. 



 


כזכור, באפריל הוציא בית המשפט צו מעצר נגד אור, לאחר שלא התייצבה לדיון בעניינה. הנשיא אורנשטיין קבע כי היא ביזתה את בית המשפט והורה למשטרה לעצור אותה ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות. המפרק ביקש מהשופט אורנשטיין להוציא צו הבאה ולהורות למשטרה להביא את אור בפני בית משפט. לבקשה הצטרף עורך הדין אילון בריל, בא כוח כונס הנכסים הרשמי. אורנשטיין כתב בהחלטתו כי אור "לא התייצבה לדיון, הגם שהחלטה הודעה לה, כאמור בתצהיר שהוצג בפני, כמו גם שהיא אמורה לדעת על ההחלטה, לאור בקשת הדחייה שהוגשה על ידה".

השופט קבע כי "בנסיבות אלה.. ניתן בזה צו הבאה לחייבת. משטרת ישראל מתבקשת לעצור את החייבת ולהביאה בפני שופט תוך 24 שעות ממעצרה". עוד קבע השופט כי צו המעצר ניתן להמרה בהפקדת 50,000 ש"ח וחתימה על התחייבות שהיא תתייצב לדיון הבא שיקבע. בתגובה אמרה אז אור כי לקתה בדלקת ריאות, שלחה אישור על כך, ואף טענה כי היא בטוחה שמדובר בטעות.

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן