14 חודשי מאסר נגזרו היום על רומן בדלבייב, תושב קרית גת בן 41, שהורשע בגרימת מותה ברשלנות של א.ק., פעוטה בת שנתיים וחצי, לאחר שלא רתם אותה כנדרש למושב הבטיחות והיא נפלה מהרכב במהלך נסיעה בצומת בית דגן ונדרסה למוות, וכן בניסיון לשיבוש מהלכי משפט. בית משפט השלום בראשון לציון גם גזר עליו לשלם פיצויים לאם התינוקת, בת זוגו לשעבר, בסכום של 30 אלף שקל וכן פסל את רשיונו לשמונה שנים. 
"הנזק שנגר כתוצאה מביצוע העבירות הוא החמור מכל – אובדן חייה של א.ק", כתבה השופטת, שירלי דקל נוה, בגזר הדין. "יתר על כן, הנזק שעלול היה להיגרם כתוצאה מרשלנותו של הנאשם עשוי היה להיות חמור יותר מזה שאירע בפועל. ברכב שהתה באותה עת אחותה הגדולה של א.ק, שהייתה בעת האירוע בת פחות משמונה שנים, אשר אף היא לא הייתה רתומה למושב בטיחות או מושב מגביה המותאם לגילה, והייתה עלולה להיפגע אף היא.
"רשלנותו הברורה של הנאשם הביאה לתוצאה קטלנית ולפגיעה אנושה בערך המוגן – אובדן חייה של א.ק, פעוטה רכה בשני, ואין ספק כי כל עונש שייגזר על הנאש לא יביא מזור לכאב העצום של משפחתה של א.ק".

התובע, עורך הדין יניב בן הרוש מפרקליטות מחוז מרכז, מסר בעקבות גזר הדין כי "הנאשם הסיע פעוטה מבלי שדאג לחגור אותה למושב בטיחות ייעודי כנדרש בחוק, מבלי שנעל את הדלתות בנעילת ילדים ובעודו מאפשר לפעוטה להתנהל ברכב באופן חופשי תוך כדי נסיעה, באופן שעלול לסכן את חייה. במהלך הנסיעה נפתחה הדלת והפעוטה נפלה מהרכב ונדרסה למוות. 
"הלקח מהמקרה המצמרר ראוי להדהד באזני כולנו. האירוע מעיד על החשיבות העצומה של שימוש בכיסאות בטיחות המותאמים לילדים ושמירה על הוראות בטיחות כלפי ילדים בעת נהיגה ברכב, אשר כל סטייה מהן עלולה להסתיים באסון. אנו מבקשים להשתתף בצערה העמוק של המשפחה".
בדלבייב הורשע בהסדר טיעון בכך שבדצמבר 2014 נהג ברכב בכביש 412, כשבמושב לצידו ישבה אם הפעוטה ומאחורה הפעוטה ואחותה. הפעוטה לא הייתה במושב בטיחות כנדרש בחוק, אלא במושב שלא מתאים לגילה. בנוסף, דלתות הרכב לא היו נעולות, למרות שבדלבייב ידע שהפעוטה נוהגת לשחק עם הדלתות. 
סמוך לצומת בית דגן הפעוטה שיחקה עם הדלת והיא נפתחה. היא נפלה לכביש ורכב שחלף במקום דרס אותה למוות. אך בדלבייב עזב את המקום. הוא הגיע לתחנת דלק בראשון לציון ונכנס לחנות הנוחות. שם קנה אוכל ושתייה על מנת לנסות לטשטש עקבות אלכוהול בדמו ונעל  את הדלתות האחוריות של הרכב בנעילת ילדים.