לבית משפט השלום בבאר שבע הובאו היום (רביעי) שלושה נערים בני 15, ששניים מהם חשודים בקיום יחסי מין עם קטינה בת 15 המוגדרת כאוטיסטית, וכן בהפצת סרטון שתיעד את האקט. לפני כחודש, כך עולה מתלונה שהוגשה במשטרה, נפגשה הקטינה עם מספר נערים בביתו של אחד מהם, ובשלב מסוים ביצעה מין אוראלי בשניים מהם.



קטין נוסף שהיה במקום תיעד במצלמת הטלפון שלו את האקט. מאוחר יותר שלח הקטין את הסרטון בהודעת וואטסאפ אל אחד הנערים שהיה מעורב באירוע ועל פי החשד הוא הופץ באמצעות הודעות בוואטסאפ. 

מתלונתה של הנערה עולה החשד כי מספר נערים ניצלו את מצבה כדי לקיים איתה יחסי מין שלא בהסכמתה. במשטרה ניהלו חקירה מהירה, במהלכה נחקרו שישה חשודים במעורבות בפרשה, אולם רק שלושה מהם הובאו להארכת מעצר בבית המשפט והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרם עד יום שישי.

גורם המעורה בפרטים סיפר ל"מעריב אונליין" כי בין הנחקרים היה גם הנער שתיעד את המתרחש, שגם הודה בחקירתו כי היה נוכח בדירה בה התקיים האקט, צילם אותו בטלפון והעביר את הסרטון לאחד משני הנערים. לדבריו, מרגע זה הסתיימה מעורבות בפרשה. 
אחד מפרקליטי החשודים, עו"ד בועז קניג, מסר כי "החשודים נמצאים כעת בבית המשפט ומן הראוי להמתין עד לאחר הדיון כדי שנוכל להתייחס בפרשה"

עו"ד בועז קניג
עו"ד בועז קניג
.