הצעירה שתועדה הבוקר בסרטון בו היא נראית לכאורה מנסה לקפוץ מגשר בנתיבי אילון טוענת: "לא התכוונתי להתאבד, זו טעות". הצעירה אמרה את הדברים לפרקליטה מהסניגוריה הציבורית, לאחר האירוע. 

מיד לאחר שהסתיים האירוע, כשהצעירה נעצרה ונאזקה בידיה וברגליה על ידי השוטרים, מיהרה המשטרה להוציא הודעה בה היא תיארה את נחישותם של השוטרים שהצילו לכאורה את חייה של אותה הצעירה. 
צפו במאמצי המשטרה לעצור צעירה על כביש 20
התיעוד שהופץ הבוקר
בהודעת המשטרה נמסר כי דיווח התקבל במוקד 100 על בחורה שנראית תימהונית, המתהלכת בשוליים של כביש 20 לכיוון צפון, לעבר המחלף החדש בכביש 2 עוד טענו במשטרה כי השוטרים החלו לבצע בדיקה של הבחורה ובמהלכה חצתה את הכביש ואת מעקה הבטיחות של הגשר כאשר היא מאיימת לקפוץ מגובה של עשרה מטרים. 

אלא שהצעירה סיפרה לפרקליטה גרסה שונה כמעט לחלוטין לפיה לא היה בכוונתה להתאבד, אלא שהיא ברחה מניידת המשטרה כשהשוטרים לדבריה התנהגו כלפיה באלימות. על פי גרסתה כפי שנמסרה לפרקליטה, הייתה אמורה הצעירה לשהות במעצר בית בעקבות אירוע אחר לגמרי בביתו של בן זוגה ובעקבות ויכוח שהתגלע בינה לבינו יצאה הצעירה מביתו כשהיא לוקחת איתה שני כלבים וכשהיא עושה דרכה לדירה אחרת בצפון.
הצעירה הוסיפה וסיפרה שבזמן שניסתה לעצור טרמפ, הגיעה למקום ניידת ששאלה לפשר הליכתה במקום. כשהשיבה שהיא מחפשת טרמפ לצפון נשאלה לפרטיה. היא מסרה להם את מספר תעודת הזהות שלה, או אז גילו השוטרים כי היא אמורה לשהות במעצר בית והיא מפרה אותו וכן כי היא דרושה לחקירה בעקבות תלונה שהגיש נגדה בן זוגה בגין גניבת הכלבים. 
הצעירה הוסיפה וטענה כי למרות שניסתה להסביר לשוטרים כי הכלבים הם שלה וכי היא לא מפרה מעצר בית כי היא ביקשה לעבור לדירה אחרת עקב סכסוך שנתגלע בינה לבין בן זוגה, אולם דבריה אלה לא הועילו ובשלב הזה לטענתה נהגו כלפיה השוטרים באלימות מה שגרם לה לנסות ולברוח מידם של השוטרים. 
"נלחצתתי מהשוטרים, פחדתי מהם לכן ברחתי אל עבר המעקה בלי לחשוב בכלל", סיפרה לפרקליטה. הצעירה תובא בפני בית המשפט.