צעיר בן 26 נהרג הלילה (חמישי) בתאונת דרכים שאירעה סמוך לקיבוץ רוחמה במועצה האזורית שער הנגב, לאחר שרכבו התהפך בתעלה בצד הדרך בכביש 334.  חובשים ופראמדיקים שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו לאחר שנמצא ללא סימני חיים.



פאראמדיקית מד"א דנה זוהר סיפרה: "כשהגענו ראינו רכב הפוך על הגג, בסמוך לרכב שכב צעיר בשנות העשרים , הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, ניסינו להעניק לו טיפול וערכנו בדיקות רפואיות , הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".



נדרסה למוות כשהיא בכיסא גלגלים





זהו מקרה המוות השני שנגרם בשל הקטל בדרכים ביממה האחרונה. אתמול נהרגה קשישה בת 88 שנדרסה ברחוב הרקפת בראשון לציון, בעודה יושבת על כיסא גלגלים. צווצי מד"א שהגיעו לזירה, ביצעו בה טיפולי החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה במקום. בנוסף לקשישה שנהרגה, נפצעה בתאונה אישה בת 34 שהובילה את הקשישה באורח בינוני.



פראמדיק מד"א שמואל בואניש סיפר: "כשהגענו למקום ראינו כיסא גלגלים הפוך ומעוך ולצידו שכבה אישה בשנות ה-80 מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק. היא סבלה מפגיעת ראש, ערכנו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה במקום. אישה כבת 34 שהובילה אותה עם הכיסא גלגלים נפגעה גם היא מהרכב, שכבה בהכרה מלאה וסבלה מחבלות בגופה ופציעות בגפיים לאחר טיפול רפואי ראשוני בשטח פינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".