חשד לניסיון חיסול ביפו: צעיר בשנות ה-20 לחייו, תושב יפו המוכר למשטרה, נפצע הערב (חמישי) באורח קשה מפיצוץ שאירע בסביבת האופנוע שלו ברחוב עזה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הצעיר ככל הנראה הגיע אל האופנוע כדי לנסוע מהמקום. אלא שאז החריד פיצוץ את את המקום והוא נכווה בכל חלקי גופו מכוויות ומפצעי הדף ורסיסים. 
 
תיעוד מזירת האירוע ביפו
כוחות המשטרה במרחב יפתח פתחו בחקריה לבירור נסיבות האירוע. החשד הוא כי מודבר בסכסוך בין עבריינים מקומיים שהוביל לניסיון חיסול. "מדובר בעבריין מקומי, שככל הנראה הרגיז גורם אחר ביפו והתוצאה היא הנחת מטען מתחת לאופנועו", אומרים גורמים המעורים בפרטים. חוקרי המז"פ הוזעקו גם הם לזירה ובסיום חקירה ייקבע האם מדובר במטען חבלה או שמא ברימון שהושלך לעבר האופנוע. יחד עם זאת, ככל שהחקירה מתקדמת, לא נשללת מכלל אפשרות גם שמדובר ב"תאונת עבודה" - משמע שהפצוע נשא עימו את המטען והתפוצץ איתו בטעות.

דיווח ראשוני הועבר למד"א וצוות שהגיע למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים איכילוב. חובש בכיר על אופנוע מד"א בן בר זאב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע, צעיר כבן 25 שוכב כשהוא בהכרה וסובל מכוויות בכל חלקי גופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח והוא פונה במהירות תוך כדי המשך טיפול לבי"ח איכילוב כשמצבו קשה".

אמש אירע ניסיון חיסול בהרצליה. גבר כבן 60 נפצע באורח קשה מירי ברחוב הגליל בעיר. לפי ההערכות, הפצוע, שמוכר למשטרה מתחום עבירות הרכוש, נורה כשישב במרפסת ביתו. הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא


".