הערעור התקבל חלקית: בית המשפט המחוזי בבאר שבע הוסיף שלושה חודשי שלילה על תנאי למשך שנתיים לקנס של 1,500 שקל שהושת על ח"כ אורן חזן בבית המשפט השלום בעיר, בגין נהיגה במהירות מופרזת. על פי כתב האישום, חזן נסע בסוף 2016 במהירות 142 קמ"ש, הגבוהה ב-52 קמ"ש מהמהירות המותרת בכביש 90. בזאת, בעצם, קיבל השופט יורם צלקובניק באופן חלקי את בקשת התביעה המשטרתית, שדרשה להוסיף שלילה בפועל ועל תנאי לקנס שהושת. בנוסף, גזר עליו השופט חודש שלילה בפועל, בחופף לשלילה המנהלתית שחזן קיבל. 
 
בפסיקתו, כתב השופט כי לחובת ח"כ חזן 10 הרשעות קודמות, 5 מהן בגין עבירות מהירות. "אכן, מהירות הנסיעה חריגה ומסוכנת", כתב השופט, והוסיף: "בעיקרון יש מקום להטלת עונשי פסילה ממשיים כפי שנפסק לא אחת. עם זאת, אין מקום כי בערעורה תסטה המדינה מהבקשה העונשית אותה הציגה בבית משפט קמא ותעתור להטלת עונש משולש ולמעלה מכך, במסגרת הערעור". 
 
עוד הוסיף :"בשים לב לנסיבות אלה, ומשאין דרכה של ערכאת ערעור במיצוי הדין, מתקבל הערעור באופן שיוטלו על המשיב, בנוסף לעונש הקנס שהוטל בבית משפט קמא, 4 חודשי פסילת רישיון נהיגה, מהם חודש אחד פסילה ממשית בחופף לתקופת הפסילה המנהלית שהוטלה על המשיב ו-3 חודשי פסילה מותנים למשך שנתיים ימים". 

מפרקליטות מחוז דרום נמסר בתגובה: אף אם מבחינה מעשית לא יידרש ח"כ חזן לרצות עונש פסילה נוסף, שכן סיים לרצות את הפסילה המינהלית, הרי שמפסק הדין עולה מסר ברור וחשוב, ולפיו יש להחמיר עם מי שנוהג במהירות חריגה והוא בעל עבר תעבורתי, בלא כל קשר לזהות הנאשם, ולהטיל עליו עונשי פסילה מוחשיים בדמות פסילה בפועל ופסילה על תנאי ואין מקום להסתפק רק בקנס כספי. 

מפרקליטות מחוז דרום נמסר בתגובה: "אף אם מבחינה מעשית לא יידרש ח"כ חזן לרצות עונש פסילה נוסף, שכן סיים לרצות את הפסילה המינהלית, הרי שמפסק הדין עולה מסר ברור וחשוב, ולפיו יש להחמיר עם מי שנוהג במהירות חריגה והוא בעל עבר תעבורתי, בלא כל קשר לזהות הנאשם, ולהטיל עליו עונשי פסילה מוחשיים בדמות פסילה בפועל ופסילה על תנאי ואין מקום להסתפק רק בקנס כספי".