שיחה קשה בתוכניתו של נתן זהבי ב-103FM היום. מאזין עלה על הקו וסיפר את סיפורו לזהבי, כשהוא אומר לו שהוא לא מעוניין יותר לחיות עקב הקשיים שהוא נתקל בהם לאחר תאונה שדירדרה מאוד את מצבו הבריאותי. 

המאזין סיפר לזהבי: "לפני שבועיים נפלתי בבית והגעתי לבית חולים. הגעתי מונשם ומורדם למחלקה, ומנהל המחלקה החליט לא להוציא אותי לבית עד שיהיה לי מכשיר הנשמה ללילה. מבקשים ממני 20 אלף שקל פיקדון ולא נתנו לי ללכת הביתה ללא המכשיר. החתימו אותי על שטר חוב ונתנו לי את מכונת ההנשמה. הביאו לי עובדת סוציאלית ששאלה אותי על מצבי הרפואי מצבי הנפשי ואני בבושת פנים נאלצתי לומר לה את מצבי בגיל 53. אני אבא לשלושה ילדים, עשיתי צבא ושילמתי ביטוח לאומי כל חיי. אני לא רוצה לחיות ומעדיף למות בבריכה של ביבי נתניהו".

המאזין המשיך: "אני לא רוצה לחיות ומפחד למות. אני רוצה שיהרגו אותי בזריקה. אני רואה איך מתייחסים אלינו בממשלה ומשתגע. אני לא יודע מה לעשות. לא קיבלתי עזרה מלבד העוזרת הסוציאלית. כשפניתי לשר גלנט בפייסבוק בהודעה פרטית, חזר אליי בחור שעובד איתו ועזר לי מעט עם שכר הדירה. אני עם 86% אחוז נכות ולא מקבל את ההנחות של ביטוח לאומי. קשה לי נורא ואני לא יודע מה לעשות". 
נתן זהבי השיב לו: "אני פונה לכל מי שהנושא קשור אליו במשרדי הממשלה ושמע את הזעקה שלך מהשטח שיגיע לעזור לך. הפתרון שלך הוא פתרון משולב ואינני יכול להושיע אותך לבדי".