לאחר רציחתה הלילה של האישה בת ה-48 ברחוב אלכסנדר ינאי באר שבע, מתברר הבוקר (שלישי) כי לפני כשבוע אירע ויכוח בינה לבין בן זוגה, שבעקבותיו הזעיקו שכניה את המשטרה לדירתם. עם זאת, היא סירבה להגיש תלונה נגד בן זוגה לאחר המקרה לאחר המפגש עם השוטרים שבמהלכו נעצר בעלה בן ה-46 לאחר שתקף את אחד השוטרים, ואף נחקר בשל כך במשטרת באר שבע.



למעשה, יום לאחר שבעלה נעצר בגין תקיפת שוטרים ואלימות במשפחה, אשתו לא הסכימה בפעם השנייה להגיש תלונה נגדו, מה שהביא לכך שהמשטרה, בהתייעצות עם הפרקליטות במחוז הדרום, הסכימה לשחררו, תוך איסור ליצור איתה קשר למשך שבועיים.



החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו. צילום: אתר הרשות השופטת
החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו. צילום: אתר הרשות השופטת



הנרצחת הותירה אחריה שני ילדים מנישואיה הקודמים אשר לא עודכנו באירוע הטרגי שעברה אמם. היום בבוקר בעלה החשוד ברציחתה הובא לבניין המגורים שבו אירעה התקרית, ושם ביצע שחזור של הרצח. הוא סיפר כי מיד לאחר שדקר אותה הוא הזעיק אמבולנס. גורמים במשטרה מסרו כי מדובר בזוג אלכוהוליסטים. לצד סנגורו הוא נשלח לאחר השחזור לבדיקה פסיכיאטרית בבית החולים.



כזכור, במהלך הלילה היא נמצאה ללא רוח חיים בדירתה בעיר, כאשר על גופה סימני דקירות. פראמדיק מד"א יונתן פופקין וחובש בכיר במד"א מיכאל וולינסקי, שהגיעו למקום, סיפרו : "כשהגענו למקום, ראינו באחד בחדרים אישה בשנות הארבעים מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם סימני אלימות. ניסינו להעניק לה טיפול וביצענו בה בדיקות רפואיות, אך היא הייתה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".