לאחר אירוע הפריצה לבית במושב בית יצחק אמש, שבמהלכו נהרג פורץ ונפצע אחד נוסף מירי שביצע לעברם ניצול שואה בן 82, טען הבוקר (שלישי) רמי בלו, יו"ר ועדת התשתיות במושב, בתכניתם של נסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM כי מדובר ב"גן עדן לפורצים". הוא הוסיף כי "משפחתו של מבצע הירי נסערת בעקבות המקרה", ואף אמר כי "המשטרה חייבת לספר לנו ביטחון". 



"בתוך השטחים החקלאיים מסתובבים פורצים שנכנסים לבתינו יום יום", הסביר בלו, שהוסיף: "המושב שלנו גדול מאד. בשטחים החקלאים ישנם פורצים שמתצפתים על הבתים, ופורצים אליהם יום יום. איני יודע מי מחזיק אקדח בביתו ומי לא, אבל התוצאה ברורה. אנחנו חיים בתוך גן עדן לפורצים. אתמול הלכתי עם אשתי והיא אמרה לי שהיא פשוט מפוחדת".



 


ביחס להיכרותו עם ניצול השואה בן ה-82 אמר יו"ר ועדת התשתיות במושב כי "אני מכיר את האיש שביצע את הירי. לא קל לו אחרי האירוע, המשפחה שלו נסערת, ואני מקווה שהוא יהיה בסדר. הוא לא כל כך בריא בגופו, אבל נפשית הוא איש חזק מאוד".

בתוך כך, הוא תיאר אירוע דומה שבנו חווה לפני מספר שנים: "לפני חמש וחצי שנים הבן שלי חזר מבילוי בשלוש בבוקר, ונתקל בפורץ שחיכה לו עם סכין מטבח בידו. בתגובה בני ברח מהמקום. זהו ביטחון בתוך משפחה? המשטרה חייבת לקחת את עצמה בידיים ולתת לנו ביטחון. העלינו את מס השמירה בכמה עשרות אחוזים כי אין לנו מענה מהמדינה, ואנחנו עדיין חוששים".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן