פעוטה כבת שנה נפצעה באורח קשה היום (שלישי), זאת לאחר שלפי החשד נעקצה על ידי על עקרב צהוב ביישוב בפזורה הבדואית, הממוקם סמוך לערד. בעקבות הפגיעה היא הובאה לטיפול ראשוני בתחנת מד"א בערד, שם כוחות ההצלה בחנו את מצבה, ולאחר מכן פינו אותה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע, כשהיא מחוסרת הכרה.



 כזכור, זוהי לא הפעם הראשונה שבה אירוע מסוג זה מתרחש בעונת הקיץ, כאשר בעונה זו בשנה שעברה אובחן בן 53 במצב קל עד בינוני לאחר שהוכש על ידי נחש צפע גדול במיוחד, שלאחר מכן נתפס וחוסל.



חובש בכיר במד"א ישראל כץ, ופראמדיק מד"א עמירם מועלם, שהגיעו למקום סיפרו: "היינו בתחנה, ולפתע הגיע רכב לכניסה של התחנה. בזרועות האמא הייתה פעוטה כבת שנה, בהכרה, באי שקט עם סימני עקיצה מעקרב צהוב. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני, העלינו אותה לניידת טיפול נמרץ, ותוך כדי הפינוי לבית החולים המשכנו להעניק טיפול רפואי מתקדם, כשהיא מעורפלת הכרה, ומצבה מוגדר קשה אך יציב".



לאחר לכידת הנחש נפלט ממנו פגר של עכבר, אשר שימש לארוחה מוקדמת יותר של הזוחל. בחדר המיון הסיקו מיד לאחר מכן כי מאחר והנחש הכיש עכבר, קודם להכשת האיש, יתכן וכמות הרעל הייתה פחותה ופחות מזיקה, למזלו של המטופל, שאושפז כשהוא סובל מכאבים ונפיחות, שהלכה וגדלה בידו. הנחש נתפס והובא ע"י קרוב משפחה.