חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית (יאל"כ), המנהלים את החקירה בפרשת הצוללות המכונה 3000, שהחליטו לשחרר למעצר בית את עורך הדין דוד שמרון, הטילו עליו תנאים מגבילים, שאחד מהם הוא איסור יצירת קשר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו. שמרון עצמו הגיע הבוקר (רביעי) בפעם השלישית לחקירה במשרדי להב 433.  

על פי גרסת בא כוחו של שמרון, עורך הדין עמית חדד, האיסור על מרשו הוטל ככל הנראה בעקבות כוונה של המשטרה, כפי שפורסם ב"מעריב אונליין, לגבות עדות מראש הממשלה, ובשל רצון למנוע אפשרות של תיאום עמדות בין נתניהו לשמרון. 
שלשום דיווחנו שהמשטרה בודקת האם נתניהו ידע על מעורבותו של מקורבו עו"ד שמרון בפרשה, בזמן שעודד את קידומה של העסקה, וכן מדוע רצה למנות את אבריאל בר יוסף לראש המל"ל למרות שידע לכאורה כי נחקר בחשד לפרשת שחיתות. 
  

כמו כן, אתמול נחקר במשטרה גם מפקד חיל הים לשעבר אליעזר (צ'ייני) מרום, לו מייחסת המשטרה חשדות לפיהם היה מעורב בעסקת הצוללות, כאשר במשטרה מנסים לאתר את נתיב הכסף ששולם ע"י החברה הגרמנית, על פי החשד כשוחד, מעבר לסכומים שולמו כשכר טרחה וה עבור העסקה.
במשטרה סוברים שמרום פתח את חשבון הבנק בקפריסין, אליו הועברו כספים מתאגיד הגרמני וממנו נותבו כספים אל חשבונות אחרים בעולם שאינם ידועים.