הפיגוע שאירע בהר הבית הכניס את הכפר חורפיש לאבל עמוק לאחר היוודע הירצחו של כמיל שנאן ז"ל, שנרצח ביום שישי בעת שהיה במשמרת. כמיל, אשר היה מוכר מאוד ונחשב לדמות בולטת בכפר, היה אמור להתארס ולהתחתן בקרוב, אך במקום זאת, נאלצו הוריו ללוות אותו למנוחת עולמים. ואסים מראד, דודו של כמיל, התראיין היום (ראשון) ב-103FM, וסיפר על הכאב. אל הראיון עם גבי גזית הצטרף גם עורך התוכנית, רביע באדר, אשר גם הוא מאותו הכפר.



"אלו רגעים קשים מאוד. כמיל הוא מלח הארץ. פרח אמיתי שנקטף טרם עת. ילד חמוד, חייכן, חמוד, מדהים, בחור יפה. דיברתי איתו בפעם האחרונה ביום רביעי האחרון, הוא קנה אוטו חדש ביום רביעי, ורצה להשיג את הבנק. הוא התקשר אלי כי אני עובד שם. הוא אמר לי בצחוק: 'או שיענו לי או שאני עולה לחורפיש', ואני אמרתי לו 'תישאר'. 
אחת התמונות המרגשות שפורסמו בהקשר של שוטר מג"ב שנרצח היא של כמיל, יושב ליד ילד פלסטיני שמשחק בכדור. ואסים שפך אור גם על התמונה הזאת, ואמר: "אחותו הקטנה ראתה את התמונה הזאת, ואמרה שהיא מכירה אותה. כמיל סיפר לה שהוא קנה את הכדור הזה לילד. הוא קנה לו את הכדור מהחנות שנמצאת ליד". לאחר מכן הוסיף: "לנו זה כבר לא משנה מי עומד מאחורי הרצח, אנחנו יודעים דבר אחד - יש עם שחפץ חיים, ויש אנשים צמאים לדם. לא כל העם כמובן, לא כל המוסלמים והערבים צמאים לדם, אבל לצערי יש סביבם אנשים שמעודדים רצח וספיגת דם. זה לא משנה אם הם מהשטח הפלסטיני. התוצאה היא אחת - איבדנו את כמיל. איבדנו בחור מדהים, איבדנו נשמה טובה, איבדנו בחור שהתכוון להתארס בקרוב, איבדנו בחור שכל הזמן שהיית צריך אותו הוא היה לידך".

הוא אהב את השירות?
"מאוד, היתה לו אפשרות להיות במקומות אחרים. הוא אהב את החיים. חבר שלו התחתן לפני שבוע, ועשו לו מסיבת רווקים, ואבא של החבר שלו הגיע ואמר שהוא היה שם במרכז החגיגה, בחיוך שלו". 
שכיב אמר בהספד: "חינכתי אותו לאהוב את המדינה, לאהוב את האנשים, והגורל קבע את אשר קבע, אני מתפלל שהוא יהיה החלל האחרון. המשפט הזה יצא מתוך הלב, דוד שלי הוא ח"כ לשעבר, הוא איש חברה, איש עשייה, שעבד כל חייו למען העדה והמדינה. חונכנו מסבא וסבתא לאהוב את האחרים, לכבד את האנשים ואת האדם באשר הוא אדם. כשחזרנו מירושלים ביקשו ממני לשאול את הדוד אם הוא רוצה לכתוב נאום, אבל הוא לא הסכים. הוא אמר שהוא לא צריך לרשום דברים. ברגעים כאלה אני לא צריך דף. אני אגיד את הדברים מתוך הלב".