טלטלות בשוק התקשורת לקראת פיצול ערוץ 2 לערוצי הזכייניות קשת ורשת. אודי סגל, הכתב המדיני הבכיר של חדשות 2 יעזוב את חברת החדשות לטובת הערוץ החדש של הזכיינית רשת. אודי סגל אמר בתגובה: "המעבר הוא שינוי וניסיון לעשות משהו חדש ואחר".



סגל, הכתב המדיני של חדשות ערוץ 2, מסקר את התחום המדיני כ-23 שנים. הוא החל את דרכו העיתונאית ככתב לענייני השטחים בגלי צה"ל, והצטרף לחברת החדשות ב-1999, ומאז משמש בתפקידו הנוכחי. הוא סיקר את התהליך המדיני במסגרת יחסי ישראל והפלסטינים, וכן את יחסי ישראל והממשל האמריקני. קיים ראיונות עם דיפלומטים בכירים, בהם ראשי ממשלות ושרי חוץ. סגל נשוי ואב לארבעה ילדים, בעל תואר ראשון במנהל עסקים ומלמד במרכז הבין תחומי בהרצליה.



בשבוע שעבר, פורסם כי מגיש התכנית "הצינור" גיא לרר יעזוב את ערוץ 10 לאחר 12 שנות שידורים. הוא נמצא במגעים עם הזכיינית רשת, להגשת תוכנית חדשה, וזאת כיוון שהמותג "הצינור" יישאר בידי ערוץ 10. המגעים מתנהלים בהמשך לפיצול הקרב של ערוץ 2, בנובמבר הקרוב, לשני ערוצים, ולמעבר הזכייניות לשבעה ימי שידור. על פי הדיווחים, לרר עוזב את הערוץ עקב סירוב ההנהלה להגדיל את תקציב התכנית, מה שיוביל לסיום ההתקשרות ביניהם.



גיא לרר ורשת לא מסרו תגובה. תגובת ערוץ 10: ״ערוץ עשר לא ייגרר להרפתקאות תקציביות חסרי אחריות ונחוש להמשיך לשמור על מסגרת תקציבית שפויה".