היחידה ארצית של המשטרה עצרה את אסי אבוטבול בחשד למעורבות בגרימת מותו של ארתור רוזן בשנת 1999, כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. ביום רביעי האחרון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של אבוטבול במספר ימים בחשד למעורבות ברצח שהתרחש לפני 18 שנה. זמן קצר קודם לבקשת המעצר התקבל ביחידה הארצית לחקירות בין לאומיות מידע חדש שהביא להתפתחות בחקירה.



גופתו של רוזן נמצאה מוטלת בצד כביש 2 בסמוך לאור עקיבא. תחילה נפתחה חקירה בחשד למעורבות בתאונת דרכים, אך בעקבות ממצאים שאותרו עלה החשד כי הקורבן נרצח.



בדיון בבית משפט השלום בראשון לציון בחודש שעבר נחשף כי המשטרה מחזיקה תמלילי שיחות מהקלטה של אבוטבול כשהוא מפליל וקושר עצמו לרצח עו"ד יורם חכם מלפני תשע שנים וכן לרצח והעלמת גופתו של העבריין משה הדס בשנת 2000.

עורך הדין אבי כהן, פרקליטו של החשוד התייחס להקלטות בביטול ואמר כי "זו הייתה התרברבות של אסי". אבוטבול התייחס לעניין בבית המשפט וטען כי ידע שהבחור שהקליט אותו במשך כחודש וחצי, הוא מדובב משטרתי. "מאז 2014 ידעתי שהוא מדובב", אמר. פרקליטו של אבוטבול אף ניסה להטיח בקצין המשטרה כי הם נותנים אמון מופרז בעדותו של עד המדינה כביכול. קצין המשטרה פקד אלכסיי טיחומירוב השיב לו כי "העדות שמסר תואמת לממצאים שבידנו".