בעקבות התנגדותה של המדינה לאימוץ ילדים בידי זוגות להט"בים, תקף היום (שלישי) הזמר אמיר פרישר גוטמן בתוכניתם של נסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ברדיו 103FM, כשטען ש"למרות ש-70% תומכים בכך, השלטון כעת הוא בחסות החרדים". כמו כן, הוא ביקר את חבר הכנסת הגאה אמיר אוחנה מהליכוד, כשאמר כי "הוא צריך לעזוב את המפלגה שלו אם זה המסר שלה". 



"השר חיים כץ התנצל על הניסוח אך לא שינה אותו", קבע פיי גוטמן, שהוסיף: "לא ישנו את עמדת המדינה בסופו של דבר בבג"ץ. יהיו עוד הרבה הכרעות ודיונים, אך בסופו של דבר עמדת 'המדינה' שייכת רק לאנשים שיושבים כרגע בשלטון בחסות החרדים. בכל המדדים ובכל הסקרים ישנו רוב מכריע של מעל 70% בעד נישואים חד מיניים, לשוויון זכויות לקהילה הגאה, לאימוץ ולפונדקאות".



ח"כ אוחנה. "שיעזוב את הליכוד". צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
ח"כ אוחנה. "שיעזוב את הליכוד". צילום: יונתן זינדל, פלאש 90



בתוך כך, הייתה לו ביקורת רבה גם על חבר הכנסת הגאה אמיר אוחנה (הליכוד). לדבריו, "אם הקול שלו היה שווה משהו, הדבר הזה לא היה נכתב. הוא צריך לעזוב את המפלגה שלו אם זה המסר שלה. האיש הזה כל יום מעלה פוסטים על אלאור אזריה ועל ירושלים המאוחדת. זה הכל בולשיט".



"חצי שנה שאני מסתובב בכנסת ומנסה לקדם חוק עבור בין 15 ל-17 אלף אנשים חולים בשנה הנמצאים במעגל העבודה, בניסיון להשאיר להם את ההטבות עד אשר יתאוששו מהכימותרפיה. הצטלמו איתי נבחרי ציבור, כולל אמיר אוחנה, אך אני יודע מי בתכלס נותר עמי בקשר ומנסה לסייע בנושא. אני לא אעשה מסע בחירות עבור אף אחד עד אשר אותו אחד יקום ויגיד שאחרי הבחירות יהיו זכויות לא רק להומואים וללסביות, אלא גם לאלו שלא רוצים להתחתן ברבנות. האיש הבא שיקום ויגיד שבכוונתו להפריד דת מהמדינה הוא האיש שצריך לזכות לקולות כל הקהילה הגאה".



 


כמו כן, הוא לא שכח להתייחס לביקורת שהשמיע הקולגה של הראל סקעת, שקרא לאנשי הקהילה לא למלא חובות עד אשר יקבלו את זכויותיהם. "תודה לאל שמישהו פתח סוף סוף את הלב. יצרו כותרת כאילו הוא קורה לעם לא להתגייס לצבא".

"אני נותן לבן שלי תשובות להכול - איך הוא הגיע לעולם, איך הייתה לנו ביצית. מי סחבה אותו ברחם ולמה חוגגים את מצעד הגאווה. כשהוא שאל אותי לפני כמה שבועות מה זה מצעד הגאווה הסברתי לו שכמו בכל הסיפורים יש נסיך ונסיכה שחיים באושר ואושר, לפעמים הנסיך פוגש נסיך והנסיכה פוגשת נסיכה וגם הם חיים באושר ואושר. מה אומר לילד כשישאל אותי בגיל 18 מדוע עליו ללכת לצבא ולשלם למדינה, אם היא לא מקבלת אותו ואת אבא שלו?". 

עם זאת, הוא התנגד לקריאתו של סקעת למרד נגד הגיוס והממשלה: "אני לא בעד מרי אזרחי כי אז אנחנו הופכים מדמוקרטיה לאנרכיה. תארו לכם מה היה קורה אילו לא היינו מחליטים שלא לשלם מסים, אנחנו ציבור חזק כלכלית. אני התנדבתי להנחות את מצעד הגאווה בירושלים השנה. מאד קשה לגייס אמנים שיבואו וינחו לצידי, יש פחד גדול. נראה את עם ישראל עולה לירושלים ולא רק לתל אביב".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן