העבריין אסי אבוטבול נעצר בחשד למעורבות במותו של ארתו רוזן ב-1999, כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. גבי גזית שוחח על ההתפתחות בתוכניתו ב-103FM עם כתב הפלילים הוותיק, בוקי נאה ואמר לו: "אני כבר רואה את הפנים של אסי אבוטבול כשאומרים לו: בוא'נה רצחת את השמוק הזה מפני שמונה עשרה שנה' והוא יגיד: 'תגידו, אני זוכר מה עשיתי לפני 18 שנה? מאז רצחתי וחיסלתי עוד כמה אנשים. מה אתם רוצים ממני?". ענה לו נאה: "אסי אבוטבול לא אומר אף פעם 'רצחתי' ו'חיסלתי', הוא מכחיש הכל, אני מזכיר לך. כשאסי אבוטבול עלה לשופט פעם ראשונה לפני חודש וחצי והובא מבית הסוהר לבית המעצר ומשם לבית משפט הוא אמר שהעולם התחתון הפך להיות 'מנאייק'. הוא התכוון לכך שכולם פותחים את הפה, גם החברים הכי טובים שלך נהיים עדי מדינה". 




"עד מדינה נזכר וחייב לספר את כל מה שסיפר, ובדרך אגב, סיפר גם על הרצח ההוא", אמר נאה על הפרשה. "אבל לסיפורים של עד מדינה צריך להביא ראיות תומכות. לדעתי, לפני כחודש משטרת ישראל חפרה עם טרקטורים חצי מחולות נתניה ולא מצאה גופה של הרצח שהוא סיפר ואיפה שקברו אותו. אז זה קצת בעייתי כי אם לא מוצאים גופה אפשר להגיד לשופט שהטרקטורים העבירו חול, זה מערער מאד את העדות של עד המדינה. עכשיו מסופר על מישהו שחושבים שהוא מת בתאונת דרכים. אין לי מושג מי זה. מצאו גופה מלפני 18 שנה בצד הדרך של מישהו שנפל כנראה ממכונית או נדרס. עכשיו, בעקבות עדות של מישהו, אומרים שהם רצחו אותו. אולי זרקו אותו מהאוטו, גבו ממנו חוב והוא נפל בדרך כשניסה לקפוץ. שים לב שהסעיף שמוחשד בו הוא גרימת מוות ברשלנות".

נאה המשיך וסיפר על אבוטבול: "הוא מסכן. הוא איש אומלל. אבא שלו, פליקס, היה גיבור נתניה, היה מלך העולם התחתון, הוא מהראשונים שהקים קזינו בפראג". לדבריו, "סביב פליקס הייתה הילה כשהיה בשליחות המוסד וחטף ניגרי בלונדון. היה איש מאד נחשב. הוא נרצח יום אחד והשאיר ילד בן 20 וילד בן 22. שפתאום נותרה להם האימפריה, הם כולה ילדים ג'ינג'ים. בגיל הזה אין לך הרבה שכל ואתה מפעיל הרבה כוח. הם ירשו את האימפריה, אסי אבוטבול הורשע פה והורשע שם".

"כשאתה, גבי, הולך לקופת חולים ומחכה בתור באים אליך אנשים לעשות עמך סלפי", אמר נאה לגזית. "הוא הולך לקבל טיפול בבית חולים אז הוא נותן שוחד למנהל חדר מיון, מפחיד אותו קצת ומקבל טיפול אחר. אלו מן חיים כאלה, פתאום בדרך בן דוד שלו הולך למאסר עולם, פתאום רוצחים את אח שלו, פתאום דוד שלו, שהוא היורש של אבא שלו, מתאבד. הוא בכלא 18 שנים ופתאום מגיעים חברים שלו מהעבר. כל מה שנשאר לו בחיים זה שעושים לו עוד תיקים ועוד תיקים". 
גבי גזית: "אז הוא יושב עכשיו 18 שנה?"
בוקי נאה: "הוא שפוט ל-18 שנות מאסר. ילד בן 30 ומשהו, הוא יושב כבר עשר שנים. כשאתה הולך סרטים ורואה טלוויזיה הוא מדבר עם 'הלמפה' מה שנקרא. זה לא חיים. הוא נולד לתוך מציאות מסוימת והתדרדר איתה. לא שאני מרחם עליו".

גבי גזית: "הייתה איזו נימה של תוגה בדבריך שאמרת שהוא מדבר אל 'הלפמה'.
בוקי נאה: "הפשע מאוד מאוד לא משתלם. או שרוצחים אותך או שאתה יושב עם החברים שלך והשונאים שלך בכלא".

גבי גזית: "אז למה כל הפושעים בוחרים בדרך הזו?"
בוקי נאה: "כי הם מטומטמים".