גיל חובב, אשר במשך שנתיים וחצי תרם את קולו להודעות הביטחון בנמל התעופה בן גוריון, סיים את תפקידו ומעתה יוחלף בקולו של איש הטלוויזיה והחדשות הוותיק, גלעד עדין, אשר יבהיר לבאי נמל התעופה בן גוריון כי עליהם לשמור על חפציהם ולהיות עירניים. לאחר שהעניין עורר התעניינות די גדולה (ומפתיעה), שוחחו הבוקר דרור רפאל וספי עובדיה עם איש הטלוויזיה הנבחר, שמבחינתו הופתע גם כן: "אני חייב לציין שהופתעתי מכמות ההתעסקות בזה. ההודעות שלי החלו בסוף השבוע ומאז פנו אליי אנשים שלא שמעתי מהם כבר 20 שנה. חשבתי שעשיתי דברים משמעותיים מחמש עשרה השניות של התהילה בנתב"ג".



כשנשאל מדוע יש להציג את שמו לפני הקראת הודעת הביטחון בנתב"ג סיפר: "זה גם מה שאני שאלתי. מסתבר שהם התייחסו ברצינות לפרויקט הזה, הקדישו זמן להודעות הללו. בנמלי תעופה רבים ניסו לבדל את ההודעות הביטחון בנמל התעופה להודעות בשדה. התברר שכאשר הקריין אומר את שמו הוא מושך את הקשב ואת תשומת הלב. חיפשו אדם עם כריזמה וכנראה שזה עבד להם".





על הסיבה בהחלפת ההודעות של גיל חובב טען: "אין לי מושג. החליטו ברשות שדות התעופה להחליף כל שלוש שנים. עובדי הנמל בירכו על הרענון שהרי הם שומעים את הקול של גיל חובב במשך כל שעות היום וללא הפסקה. גם אותי כנראה יחליפו ב-2020. אני לא ביקשתי שכר על כך, בכל זאת זהו גוף ציבורי ומדובר ב- 15 שניות של הקלטה סך הכל. יש הודעה חדשה שנוספה מאז הצטרפותי על איסור נשיאת כלי נשק. אני קורא לכל האזרחים לא להשאיר חפצים ללא השגחה, גם בחזרתם מחו"ל".



עריכת תוכן: איתמר זיגלמן