לאחר החלטת הקבינט הביטחוני להסיר את המגנומטרים מהכניסות להר הבית, ועל רקע הצהרת חבריהם לעבודה של השוטרים שנרצחו בפיגוע במתחם, האיל סתאוי וכמיל שנאן, כי לא יאבטחו את האתר הקדוש, קראה היום (רביעי) לעמיתיה יו"ר עמותת השוטרים, אושרה אסף, בתכניתם של דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM, לא להצביע לליכוד. היא הוסיפה כי "לא רחוק היום שבו עוד שוטר יירצח על ידי מוסלמי".



"מפקירים את חייהם של השוטרים, ואני קוראת להם לא התייצב למשמרת בהר הבית", ירתה אסף, שהוסיפה: "בדרך כלל אני לא מוכנה לקרוא לשוטרים לא לעשות את עבודתם כי הם משרתים את הציבור, אבל כיום אני שומעת את אחמד טיבי שמסית לרצח באמצע הר הבית".



לדבריה, "אמש הגיעה אליי קבוצת שוטרים שהחליטה שלא תחליף את המשמרת שנמצאת כעת בהר הבית, והסיבה לכך היא שהשוטרים נותרים חשופים. המגנומטר אפשר להם בדיקה מרחוק עם סיכון נמוך יותר. כשבאים ורוצחים שוטרים זה מוכיח שאין לשוטרים ביטחון בהר הבית".



 


בתוך כך, היא חשפה כי "לפני כשבועיים כמעט הייתה התפטרות המונים של שוטרים מהר הבית. יום לאחר הרצח נאספו 20 שוטרים מהיחידה ששומרת על המקומות הקדושים, וביקשו להתפטר. אני מאמינה שמשטרת ישראל ישבה ודיברה איתם על כך, ולכן הם לא התפטרו. ראש הממשלה שאני בחרתי בו אמר בפיו שהשוטרים יהיו בראש סדר העדיפויות שלו. מסתבר שהפוליטיקאים הם שקרנים ושחקנים".

"איני מאמינה עוד לאף מילה שלהם. הבחירות לא רחוקות, מקסימום עוד שנתיים. הצבעתי לנתניהו ואני מבטיחה לך שנתניהו לא יעלה לשלטון כפי שכל הליכוד לא יעלו לשלטון. אני קוראת לכל ציבור השוטרים, לא רחוק היום שעוד שוטר יירצח על ידי מוסלמי. אל תצביעו בבחירות הבאות לליכוד ולנתניהו".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן