הותר לפרסום: המשטרה הודיעה היום (חמישי) כי פוענח רצח משה אשכנזי במסיבת הטבע ביער אליקים שבצפון הארץ בחודש שעבר. במשטרה אמרו כי מחומר החקירה שהצליחו לגבש החוקרים עלה כי בין המנוח לחשוד, צעיר תושב קריית אתא כבן 21, היתה היכרות קודמת והקטטה שהתפתחה במהלך המסיבה היתה על רקע חוב כספי שהיה בין השניים.


 


פרט לחשוד ברצח, נעצר גם קטין בן 16 תושב הצפון, בחשד למעורבותו בקטטה ופציעתו של החשוד ברצח באמצעות סכין. מעצרו של הקטין הוארך על ידי המשטרה.

עוד הוסיפו במשטרה, כי למרות הימנעותו של החשוד המרכזי לשתף פעולה עם החוקרים, הם הצליחו לגבש תשתית ראייתית נגד החשודים והבוקר הגישה פרקליטות מחוז חיפה הצהרת תובע נגד החשוד המרכזי בגין עבירת הריגה ועבירות נלוות נוספות ונגד הקטין בגין מעורבותו בפציעה.

משה קיקו אשכנזי
משה קיקו אשכנזי


אשכנזי, תושב מגדל העמק בן 22, נדקר למוות בקטטה שפרצה במסיבה ביער אליקים. "הפעם זה נגמר באסון, אבל המסיבות האלה כל פעם מחדש גוררות מהומות ותקריות אלימות" סיפרו כמה צעירים שהפסיקו ללכת למסיבות הללו בגלל הסמים והאלכוהול הנשפכים שם, לטענתם.

באותו אירוע בו נדקר למוות אשכנזי נפצע באורח בינוני-קשה צעיר נוסף כבן 20. צוותי מד"א שהגיעו לזירה איתרו את אשכנזי כשהוא דקור ברכבו - ונאלצו לקבוע את מותו במקום.