תושבת ירושלים בשם טלילה אמיתי טענה בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כי בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו לא אסף את צואת כלבתם קאיה מהרחוב, וכשהעירה לו על כך הפנה כלפיה אצבע משולשת. הפרשה הסעירה את הרשת בסוף השבוע. על שהתרחש סיפרה טלילה בראיון ל-103FM: "הפוסט מתאר בדיוק את מה שהתרחש. אני ישבתי שני מטר מיאיר נתניהו וכלבתו יחד עם בניי בגינת הכלבים וכולנו ראינו את אותו הדבר, אין לי בעיות ראיה עד כדי כך חמורות".



לדבריה, "ראינו את הכלבה עושה את צרכיה ויאיר נתניהו לא ניגש לאסוף. ניגשתי וביקשתי ממנו לאסוף אך הוא התעלם. לקראת יציאתו מהגינה ניגשתי וביקשתי ממנו שוב וטענתי שאנחנו רוצים לשמור על גינת הכלבים שלנו והוא סובב את גבו, עשה תנועה מגונה, אצבע משולשת ויצא. זה לא מכבד אותו ולא אותי. אני יכולה להיות אמא שלו. לא הספקתי לצלם זאת, אני לא עיתונאית ואין לי עניין לתפוס אותו במשהו".

דרור רפאל טען בפניה: "משפחת נתניהו טוענת שאת כל הזמן מטרידה אותם, וכשאת רואה את יאיר את מרבה להעיר לו". השיבה לו טלילה אמיתי: "לא היה ולא נברא. אני לא האדם היחידי,  ייתכן שהוא מבלבל אותי עם נשים אחרות. ראיתי בתגובות לפוסט שאנשים מעידים שלבשתי בגד ורוד. לא לבשתי בגד ורוד והכלב שלי בצבע לבן. ייתכן שיאיר ראה אותי פעם או פעמיים. מעולם לא התנכלתי לו, ביקשתי ממנו בנימוס להרים את הצואה של כלבתו. את התמונות אני אעביר לתלונה לעירייה. גם לי העירו לא פעם ולא פעמיים. ככה אנחנו שומרים שיהיה לנו נעים בגינה".
 כשנשאלה האם היא שתולה שממומנת מהקרן החדשה או שמאלנית שרוצה להפיל את נתניהו השיבה: "נראה לכם שאפשר להפיל מישהו עם קקה? יש עניינים אזרחיים, דעותיי הפוליטיות לא רלוונטיות כאן. אני לא ממומנת משום דבר. אני עובדת לפרנסתי בניגוד לבחור הצעיר. כדאי שגם התרבות האזרחית שלנו תהיה טובה. אני אשת חינוך מירושלים, הייתי מחנכת וכיום אני עוסקת בהוראה מתקנת ועוזרת לילדים עם קשיי למידה. אינני גרה בבלפור אך גרה באזור וזו גינת הכלבים של השכונות הסמוכות". 
עריכה: איתמר זיגלמן