עד המדינה בפרשת הצוללות, מיקי גנור, ממשיך לחשוף בפני חוקרי המשטרה פרטים אודות השותפות שלו עם עורך הדין דוד שמרון. לדברי גנור, שמרון היה אמור ליהנות מעמלות בשיעור של עשרות אחוזים, במסגרת העסקאות בהן היה מעורב, זאת מעבר לשכר הטרחה אותו הוא קיבל מנציג תאגיד טיסנקרופ. גנור אמור לסיים ביום שישי את תקופת שהותו במעצר במכללה לשוטרים בבית שמש. בנוסף לפרטים אודות שמרון, גנור חשף בפני החוקרים פרטים מעסקאות אחרות בנוסף על פרשת הצוללות. חלק מהחשודים בפרשה זו, בהם משנה לראש המל"ל לשעבר אבריאל בר יוסף, לדוגמה, קשורים גם לפרשות אחרות שנחשפו או שהתווספו לגביהן ראיות מפלילות בעקבות עדותו של גנור.

כזכור, בשבוע שעבר חשפנו ב"מעריב אונליין" כי גנור אמר לחוקרים ששמרון היה שותפו לכל דבר ועניין במספר חברות, שחלקן עבדו מול נציגים במדינה ובמסגרת זאת לכאורה בעת שישב בפורומים עם מקבלי ההחלטות לא חשף בפניהם לכאורה כי הוא שותף בחברות שדנו בין היתר בעניינן. לדברי הגורם, גנור פירט בפני החוקרים את רשימת החברות בהן קיימת שותפות, על כל המשתמע ממנה, בינו לבין עו"ד שמרון. בעקבות עדותו של גנור, חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית צפויים לעכב לחקירה את שמרון מיד עם שובו ארצה מחו"ל.

"יש לגנור חומר נפץ ביד" 

גורמים המעורים בפרטים סבורים שעדויותיו של גנור, במיוחד אלה מהימים האחרונים, מובילות להסתעפויות מהותיות ונוספות בחקירה, וההערכה כעת כי היא תימשך חודשים ארוכים ובהיקפים עצומים. "יש לו ביד חומר נפץ והוא משחרר אותו לידיים של החוקרים. זה מוביל לתתי-פרשיות ולפרשיות גדולות ומשמעותיות שאמורות להיחקר וזה לא עניין של מה בכך. יהיו פה לא מעט גורמים בכירים שיצטרכו למסור עדות ואחרים שייחקרו באזהרה ואם בסופו של דבר הראיות שהוא מציג יוכחו כאמיתיות ללא ספק זו תהיה פרשת השחיתות הגדולה במדינה".
כאמור גנור, חשף במהלך עדותו גם פרטים מפלילים לכאורה כנגד משנה לראש המל"ל לשעבר אבריאל בר יוסף, ששוחרר לפני כשבוע למעצר בית ומאז נחקר פעמיים ביאח"ה במסגרת הפרשה המשנית בלבד. ההערכה היא כי בר יוסף יזומן לחקירה לפחות פעם נוספת בפרשת הצוללות במהלכה יתייצב לעימות מול עד המדינה, בדיוק כמו החשודים האחרים בפרשה לרבות רונן שמר, מפקד חיל האוויר לשעבר האלוף במיל' אליעזר (צ'ייני) מרום ושמרון. 
מעורכי הדין ד"ר יעקב וינרוט ועמית חדד נמסר: "הטענות המועלות על ידכם כל כך רחוקות מהמציאות עד שאין זה מתקבל על הדעת שעד המדינה מסר אותן במשטרה. מכל מקום, בכל התקופה בה ייצג שמרון את מיקי גנור הוא פעל כעורך דין וכל פעולותיו היו כדין".