הסערה וההתנצלות: עו"ד יורם שפטל כינה בתוכניתו ב-103FM ביום חמישי האחרון את הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט "עלוב נפש, פקידון שמן במחלקת ביוב של איזו עירייה", ועורר סערה ענקית ותגובות חריפות של גינוי מכל רחבי הקשת הפוליטית. אך היום (שני) החליט עוה"ד שפטל להתנצל, ובהוראת מנכ"ל 103FM אור צלקובניק אף פרסם הודעה בתוכנית של בן כספית ואריה אלדד בה חזר בו מהדברים הקשים שאמר. יש לציין, כי הבוקר בתוכניתו של ניסים משעל סרב שפטל לחזור בו מהדברים. 



"ביום חמישי האחרון, במהלך השידור, כיניתי את הרמטכ"ל עלוב נפש, בלהט השיחה עם אחד המאזינים, אני מבקש להבהיר את הדברים. אני חוזר בי מהכינוי עלוב נפש", אמר שפטל בהודאת ההתנצלות.




הוא הוסיף כי "כוונתי הייתה למתוח ביקורת על הרמטכ"ל בעקבות אירועי הר הבית. אינני מוצא לנכון להשתמש בדימוי גוף כביקורת, עמכם הסליחה. היום, ח' באב, אין מועד מתאים יותר לומר דברים אלה".

הרמטכ"ל גדי איזנקוט. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
הרמטכ"ל גדי איזנקוט. צילום: יונתן סינדל, פלאש 90


כזכור, ביום חמישי האחרון אמר עורך הדין בתוכניתו כי "הרמטכ"ל שלנו, עלוב הנפש, שבכלל לא נראה כמו רמטכ"ל אלא נראה כמו פקידון שמן במחלקת ביוב של איזו עירייה. ככה הוא נראה, ככה הוא נראה". בעקבות הדברים קרא העיתונאי נתן זהבי להשעות את האחרון: "בושה למי שמעסיק אותו ברדיו. אני לא מבין איך לא ראיתי בעיתון שבעקבות הדברים האלה, שפטל הושעה לחצי שנה מהשידורים ברדיו FM103".