יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה הגיב אתמול לפוסט שדף הפייסבוק של פרויקט התחקירים 61, המשתייך למכון מולד, פרסם עליו. "61. אני לא אתייחס לכל השקרים וההשמצות. כמה נחמד אבל שהצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה, דמוניזציה, רצח אופי וחציית קוים אדומים. מה עם איזה תחקיר על מקורות המימון השונים והמשונים (והזרים) של המפעילים של הדף ההזוי הזה?", כתב בחשבונו האישי Yair Hun.



עוד נכתב בפוסט: "מה עם איזה תחקיר על ה״בן של כולנו״ של רוה״מ שרון שנכנס לכלא? מה עם איזה תחקיר על ״הבן של כולנו״ של רוה״מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לבטחון המדינה? או ה״בן של כולנו״ של ראש הממשלה פרס שהרג חייל בפליטת כדור והנושא הוצנע? ברוח ימים אלו יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם". הוא סיים את הפוסט עם שני סמלי אימוג'י - של אצבע משולשת ושל צואה.

שעה אחרי שהגיב לפוסט, נתניהו שיתף את תגובתו בפרופיל האישי שלו וכתב "ראיתי שאיזה עמוד מטונף שממומן בכבדות ע״י ארגון מולד הראדיקאלי והאנטי ציוני הממומן ע״י הקרן להשמדת ישראל והאיחוד האירופי לכלך עלי. לא יכלתי להתאפק והגבתי". כזכור, בתחילת השבוע הדף פרסם פוסט העוסק ביאיר נתניהו.

ממכון מולד נמסר בתגובה: אנחנו מקווים שעורכי הדין של משפחת נתניהו לא עסוקים מדי בימים אלה, משום שבמידה שיאיר לא יפרסם התנצלות על הפוסט רצוף השקרים שלו, הם יאלצו להתמודד עם תביעת דיבה.