ליאת שליזנגר, מנכ"לית מרכז 'מולד' הגיבה היום (רביעי) בתכניתם של ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM לדברים הבוטים שכתב עליהם יאיר נתניהו, בנו הבכור של ראש הממשלה. "אנחנו הצגנו עובדות ונתונים על יאיר נתניהו במסגרת פרויקט 61 המנגיש נתונים ברשת", סיפרה, "כתבנו חמש עובדות על יאיר נתניהו שכללו את תעריף האבטחה הכי גבוה בשב"כ, את העובדה שיאיר מתערב בחקיקה ומינויים וכי מדובר בהשפעה על מדיניות של ממשלת ישראל ואף עסקנו בקשרים שלו עם ג'יימס פאקר". 
שלזינגר טענה כי "יאיר כנראה חושב שאסור להעביר עליו ביקורת". היא הסבירה: "אנחנו פרסמנו מידע, בעוד שיאיר נתניהו פרסם פוסט מלא שקרים כנגדנו. אנחנו לא ממומנים על ידי הקרן החדשה ולא האיחוד האירופי, בעבר היינו". היא ציינה כי "הבן של ראש הממשלה קרא דברים שהעליבו אותו, עובדות שהיו מביכות עבורו והוא החליט כי שמי שמעביר עליו ביקורת הוא בוגד. אם הייתה לו טענה נגד העובדות היה עליו לענות בצורה עניינית".

 
מנכ"לית מרכז 'מולד' תהתה: "אם יאיר נתניהו הוא אינו איש ציבור מדוע הוא משפיע על חקיקה, מדוע הוא משפיע על מדיניות ואף מתוקצב מכספי מיסים?". לדבריה, יאיר נתניהו היה מעורב בהצעות חוק וחקיקה. "אם הוא איש פרטי הוא לא צריך לחיות על חשבון משלם המיסים ולקבל תקציב אבטחה מהיקר ביותר בתולדות השב"כ. לנו האזרחים אין את האפשרות להעביר על כך ביקורת? אנחנו רואים תהליך שהופך את משפחת נתניהו למשפחת מלוכה ואנחנו צרכים להתנגד", סיכמה, "יאיר נתניהו פרסם שקרים על מכון 'מולד' ואם הוא לא יחזור בהם אנחנו נתראה עמו בבית המשפט".