כתבי שטח נתקלים פעמים רבות במצבים מסוכנים, אך לעתים נדירות הם הופכים להיות מושא הכתבה. גלעד שלמור, כתב חדשות 2 שהותקף במהלך כיסוי לווייתו של הצעיר היפואי שנהרג במהלך מרדף משטרתי, סיפר היום (רביעי) בתוכניתו ב-103FM, אותה הוא מגיש יחד עם ברהנו טגניה על האירוע הקשה שעבר. "הגעתי ליפו עם גל זיידמן הצלם, והתקדמתי למוקד הלוויה. התחושה במקום הייתה של הפגנה. עצובה, אבל הפגנה, כאשר בשלב מסוים הכל התלקח. עמדנו בפינת הרחובות יפת ורבי נחמן, איפה שהבית של ההרוג, וברגע אחד הכל התפוצץ. המתפרעים קפצו על זיידמן, ואמרו לו לא לצלם וריסקו לו את המצלמה. אני לא תיארתי לעצמי מה עומד להתרחש, התחילה שם אלימות פיזית קשה מאוד". 

"זיידמן הצליח לחלץ את עצמו, אבל אני נשארתי תחת אגרופיהם ורגליהם של ההמון הזועם. אני לא יודע כמה היכו אותי. זו הייתה סיטואציה מאוד אלימה, שנגמרה כאשר מישהו מהם הרים אותי. אני התגוננתי, אבל לא החזרתי. הנחתי שאם אני אחזיר להם אז זה רק ילבה את הזעם ויגרום למותי, עצם זה שאני חי זה מראה שקיבלתי החלטה נכונה אני חי ואני בריא", המשיך הכתב לספר, "ניסיתי להיאבק, עד שלבסוף מישהו לקח אותי ואמר לי תרוץ. האירוע 
נגמר במזל גדול, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, אני לא יודע אם זה היה דקה או שתי דקות אבל הרגשתי שזה מעבר להתפרקות זעם רגעית. אני לא בא אל זיידמן בטענות ממובן, זה שהוא נמלט היה זה הדבר הנכון לעשות".






 "לא אירוע לאומני, הם היו עבריינים"
"ניסחתי לעצמי בראש את המילה לינצ'", סיפר שלמור, ותיאר את רגעי ההימלטות שלו "מישהו משך אותי והתחלתי לרוץ. במקביל, אני לא זוכר בדיוק אבל כן, הייתה לי מחשבה שלא כדאי לי לחזור. הרגשתי נרדף, היה רוכב קטנוע שביקשתי ממנו שיעזור לי, שיחלץ אותי אבל הוא לא הסכים. ניסיתי גם למצוא את הצלם, אנחנו ככתבים מנהלים את הזירה ואנחנו אחראים על הצלמים. חששתי שקרה לו משהו, אחר כך צלצלתי להוריי ולאשתי כי ידעתי שכנראה זה ייצא בתקשורת ורציתי שהם ישמעו ממני שאני בסדר".
שלמור דחה את הטענות כי האירוע היה על רקע גזעני ואמר שאחת הסיבות שבעטיין הוא בחר לכתוב על האירוע בפייסבוק היא התגובות הקיצוניות שהתקבלו מהצד הימני של המפה הפוליטית. "אנשים ציפו ממני לייחס את האירוע לכך שאני יהודי שהותקף על ידי ערבים. אני יודע שהאוכלוסייה שם הייתה עבריינית ולא חשתי שמדובר באירוע לאומני, אם הייתי משוכנע שמדובר באירוע לאומני הייתי כותב את זה. אני ייחסתי את זה להסתה נגד עיתונאים, באווירה הכללית שיש במדינה הזאת קשה מאוד להיות עיתונאי. אנחנו כבר פחות פופולריים", והוסיף כי גם במהלך כיסוי פיגוע שאירע בראשון לציון הוא הותקף, ומהצד היהודי, אך לא באותה הרמה.  "חווינו שם אלימות מהצד היהודי נכון, אז היה הרבה זעם אבל זה לא היה ברמה הזאת".