ארגון 'מולד' שלח לעורך הדין של בן רה"מ, יאיר נתניהו, מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים בגין לשון הרע בעקבות הפוסט שכתב בפייסבוק. "כידוע וכפי שפורסם בהרחבה, בימים האחרונים פרסם מרשכם, מר יאיר נתניהו, ברשת החברתית "פייסבוק", תחת "שם העט" hun yair ,שורה של דברי הכפשה ובלע פוגעניים כלפי מרשתנו", נכתב במכתב.



"היי 61. אני לא אתייחס לכל השקרים וההשמצות. כמה נחמד אבל שהצד שלכם תמיד מבלבל את המוח על הסתה, דמוניזציה, רצח אופי וחציית קווים אדומים. מה עם איזה תחקיר על מקורות המימון השונים והמשונים (והזרים) של המפעילים של הדף ההזוי הזה? מה עם איזה תחקיר על ה"בן של כולנו" של רוה"מ שרון שנכנס לכלא? מה עם איזה תחקיר על ה"בן של כולנו" של רוה"מ אולמרט, יחסיו המעניינים עם פלסטיני והמשמעויות לביטחון המדינה? או ה"בן של כולנו" של ראש הממשלה פרס שהרג חייל בפליטת כדור והנושא הוצנע? ברוח ימים אלה יש לי מסר לכל חברי הקרן להשמדת ישראל וגרורותיהם", כתב נתניהו בפייסבוק והוסיף אימוג'י של צואה.



בהזדמנות אחרת כתב נתניהו בפייסבוק: "ראיתי שאיזה עמוד מטונף שממומן בכבדות ע"י ארגון מולד הרדיקלי והאנטי-ציוני הממומן ע"י הקרן להשמדת ישראל והאיחוד האירופי ליכלך עליי. לא יכולתי להתאפק והגבתי".



"מובן מאליו כי ידוע למרשכם כי נוכח מעמדו הציבורי כבנו של ראש ממשלת ישראל, הרי שדבריו המתפרסמים ברשת חברתית פופולרית יזכו לפרסום ולתהודה רבים. ואכן, הדברים זכו לפרסום ולתהודה בכלי תקשורת רבים וברשתות החברתיות", נכתב במכתבה ההתראה.



לטענת ארגון 'מולד', על נתניהו הבן היה לברר את העובדות הנטענות על ידו, "ובוודאי שלא לבדות שקרים ובדיונות שבינם לבין המציאות אין דבר וחצי דבר, למעט עיוות עובדתי ניכר שזכה זה כבר לכינוי הידוע 'fake news'". עוד ציינו עורכי הדין של הארגון כי דבריו של נתניהו מהווים לשון הרע.



"גם בטענתו של מרשכם כי מרשתנו היא 'ארגון אנטי-ציוני' אין שמץ של אמת, וכל תכליתה להשחיר את פניה של מרשתנו וליצור לה דה-לגיטימציה בקרב הציבור", נכתב.



בסיום המכתב דרשו עורכי הדין של הארגון לפעול בתוך ארבעה ימים להסיר את הפרסומים הפוגעניים וכל פרסום דומה נוסף שעשה או שיתף ונמצא תחת שליטתו, לפרסם התנצלות ולשלם פיצוי בסך מאה אלף ש"ח.