החשד  - סם רעיל המופץ באזור תל אביב והמרכז: במשטרת מרחב איילון נפתחה הלילה (שישי) חקירה אודות חשד לסם רעיל בעקבות מספר מקרים שבהם פונו לבית החולים וולפסון בבת ים, כשהם סובלים מתסמיני הרעלה ובדמם סימני קוקאין. בשלב זה החשד כי סם רעיל מופץ באזור ת"א והמרכז. החקירה נפתחה לאחר שבמהלך הלילה הגיעו לבית החולים וולפסון שבבת ים ארבעה אזרחים בגילאים 20-40 מאזורים שונים במרכז הארץ כשהם סובלים מאותם התסמינים.



בסביבות חצות הלילה, צוות מד"א הוזעק למסיבת בריכה פרטית בבת ים, ומשם פונו שני גברים כשהם מחוסרי הכרה ואישוניהם מורחבים, והם פונו לבית החולים וולפסון. כשעתיים וחצי לאחר מכן, הוזעק צוות מד"א נוסף לראשון לציון, שם אותר צעיר כבן 20 מוטל על המדרכה כשהוא סובל גם הוא מתסמינים דומים וגם הוא פונה לוולפסון. המקרה השלישי אירע בשעה שש בבוקר, אז פונה לוולפסון גבר כבן 30 שסבל מאותם התסמינים. על פי גורמים במד"א, בדמם של הארבעה נמצא סם מסוג קוקאין, שעל פי החשד היה מורעל



במשטרה מציינים ומתריעים בפני הציבור כי שימוש בסם עלול להוביל לסכנת חיים ממשית. גורם במשטרה אישר לפני "מעריב אונליין" כי בשלב זה לא ידוע אם הסמים נרכשו מאותו סוחר, אולם החקירה כרגע מתנהלת לפי החשד שמופץ באזור ת"א והמרכז סם רעיל.