בשורות מעודדות מבית החולים: ניב נחמיה, סגן מנהל סניף שופרסל ביבנה, שנדקר על ידי מחבל תושב יטא בסניף ביום רביעי שעבר שעבר, חזר להכרה מלאה, כך נמסר היום (ראשון) מבית החולים קפלן שברחובות.  מצבו של נחמיה היה קשה, ולאחר הפיגוע נמסר מבית החולים כי הוא מורדם ומונשם ועבר ניתוח נוסף.  כזכור, הסרטון  שמתעד את  פיגוע, נראה המחבל תוקף את הקורבן מאחור ודוקר אותו מספר רב של פעמים, תוך שהם נאבקים. 



משפחתו פרסמה הודעה בה הודתה לצוות הרפואי ולציבור על התמיכה בו. "ניב הגיע במצב קריטי אחרי שנדקר מספר פעמים ע"י מחבל ועבר מספר ניתוחים מורכבים על מנת לייצב את מצבו. היום ניב נמצא בהכרה מלאה, אך עדיין מונשם ומנסה לתקשר עמנו אבל מתקשה. ניב מקבל טיפול רפואי מצוין ומלווה באינטנסיביות ע"י הצוות הרפואי של בית החולים קפלן", כתבה המשפחה בהודעה. 
 
עוד כתבה המשפחה: "אנו בטוחים שניב מקבל את הטיפול המיטבי ומודים לצוות הרפואי על כך. המשפחה עטופה בגילויי תמיכה, אהבה ותפילות מכל עם ישראל, שמחזקות את ניב ואת המשפחה כולה. ניב עדיין נמצא במצב רפואי מורכב, לכן אנו מבקשים להמשיך את התמיכה והתפילות עבורו ובשורות טובות לכל עם ישראל". 
 
בשבוע שעבר שוחחה אילה חסון התוכניתה ב-103FM עם מוטי זאדה, בעל חנות סמוכה, שהיה עד ראייה לרגעים שלאחר הפיגוע. "ישבתי בפגישה עסקית. פתאום נכנסו אנשים בבהלה וצעקו 'מחבל, מחבל הוא דוקר אנשים'. חלק מהאנשים נכנסו לחנות והתיישבו על הרצפה בפאניקה. היה מפחיד לראות אותם". 
זאדה המשיך וסיפר: "הלכתי לקחת את האקדח ורצתי החוצה. חשבתי שמסתובב בחוץ ערבי עם סכין ודוקר אנשים ורציתי לעצור אותו. כשהגעתי למקום הבחור שרדף אחריו - דוד - כבר הכניע אותו על הרצפה. מבחינתי הוא הגיבור האמיתי".