עמוס גל, בן 74 מאשדות יעקב, נהרג היום (ראשון) בתאונת דרכים בנמיביה במערב אפריקה. גל שהה באפריקה עם אשתו עירית בטיול ג'יפים, וגם היא נפצעה בתאונה, ככל הנראה פצעים קלים. נסיבות המקרה לא ברורות עדיין. ממשרד החוץ נמסר כי הנושא מטופל על ידי השגרירות בפרטוריה. 



ההרוג הינו חבר קבוץ אשדות יעקב איחוד. והיה אמור לחגוג באוקטובר השנה את יום הולדתו ה-74.  הוא צלם מקצועי אשר זכה לפני חודשים אחדים בתחרות צילום של התנועה הקיבוצית. 



רק בתחילת החודש שעבר נהרג יונתן אדלר מירושלים ז"ל, במהלך טיול בנהר הטרק בטביליסי, בירת גיאורגיה. משרד החוץ הוא זה שהודיע על איתור גופתו. הוא היה חלק מקבוצת צעירים אשר יצאה לטיול. במהלך הטיול, תוך שהם הולכים על צינור גז, מעד אדלר ונפל למים, בעת שהשלושה האחרים נשארו על הצינור. חיפושים התנהלו במשך זמן מה אחריו עד שהופסקו בשעות החשיכה. בסופו של דבר, כאמור, נמצאה גופתו באזור. 

הלל גולדברג, שהדריכה עם יונתן יחד בתנועת הנוער "בני עקיבא", סיפרה לאחר מותו כי "הוא היה מיוחד בטירוף, גאון בכל תחום. גם במתמטיקה וגם עם בני אדם, ידע איך לפתוח, ידע איך לדבר, כמו פסיכולוג קטן. היתה לו שפה רגשית ממש מפותחת, אפשר היה לדבר אתו שעות על גבי שעות. לב זהב. בכל מקום שנכנס אנשים התאהבו בו, כל מי שמכיר אותו התאהב בו. היה שנון ממש, שנון בטירוף, חד לשון. לא פוגע ואם פוגע מרגיש שעשה משהו לא בסדר, חוזר ומצטער, הכל היה מאוד מחושב מהבחינה הזאת, ערכי בטירוף".