השחקנית לוסי דובינצ׳ק, שנפלה ממרפסת דירתה בקומה הרביעית ביפו והייתה במצב קשה, תשתחרר היום (שני) מהיחידה לטיפול נמרץ כללי ותעבור להמשך טיפול בחטיבה האורטופדית. הבוקר היא מסרה: ״אני מודה לכולם על האהבה והתמיכה שאני מקבלת. זה מרגש ומשמח אותי בימים קשים אלו ונותן לי כוחות להמשך החלמה ושיקום". בנוסף, ביקשה דובינצ'יק מהתקשורת לכבד את פרטיותה ולא להגיע לבית החולים. 



ביום שישי האחרון מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בבי"ח איכילוב, ד"ר עדי נמרוד, עדכן כי חל שיפור משמעותי במצבה של דובינצ'יק: "חל שיפור במצבה של השחקנית לוסי דובינצ׳יק והיא מוגדרת כעת במצב בינוני. לוסי חזרה להכרה, נושמת עצמאית ומתקשרת עם הצוות הרפואי ומשפחתה".



ביום שלישי שעבר בשעות הערב נפלה דובינצ'יק מקומה רביעית בנסיבות שעדיין אינן ברורות. היא פונתה במצב קשה ולא יציב על ידי כוחות הרפואה לבית החולים איכילוב, שם היא הועברה לחדר ניתוח והועלתה לאחר מכן לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ, כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה.



לוסי דובינצ'יק. צילום: משה שי, פלאש 90
לוסי דובינצ'יק. צילום: משה שי, פלאש 90



באותו לילה היא יצאה מכלל סכנת חיים והמנהל האישי שלה מסר אז: "כרגע מצבה יציב, תודה לאל היא יצאה מכלל סכנה. היא נפלה על הרגליים, יש לה שברים באגן ובכפות הרגליים". למחרת היא אף פקחה את עיניה אך כעת כאמור חל שיפור משמעותי במצבה.



 נועם דובנצי'ק אחיה של לוסי התייחס אתמול למצבה של אחותו. 



נועם דובינצ'יק (צילום: אביב חופי)
נועם דובינצ'יק (צילום: אביב חופי)


"אתמול ביקרתי אצלה, מצבה משתפר, הבאנו לה שייק והיא שתתה"


מה אומרים הרופאים?


"היום היא אמורה לעבור ניתוח נוסף ואז נקבל מהרופאים מידע נוסף על מצבה"


היא יודעת איפה היא נמצאת?


"כן היא יודעת ומבינה איפה היא, למרות שהיא על משככי כאבים ורוב היום היא ישנה ומעורפלת"


היא סיפרה לכם מה קרה לה?


אנחנו לא יודעים עדיין, אני חייב לסגור , תודה".