חמש שנים אחרי שתושבת חולון נפלה קורבן לטענתה לניסיון אונס, עצרה המשטרה את החשוד במעשה, וזאת הודות לדגימות דנ"א שנמצאו מתחת לציפורניה של המתלוננת, אשר תאמו את דגימות הדנ"א של החשוד שנלקחו לפני מספר שבועות, בעקבות אירוע פלילי אחר בו היה מעורב. לפני חמש שנים התלוננה תושבת חולון שבעת ששבה מעבודתה ועברה דרך גינה ציבורית בעיר, התנפל עליה מאחורה נתין זר מניגריה שניסה לבצע בה אונס.



לטענתה של המתלוננת, במקור מאוקראינה, היא ניהלה מאבק עם החשוד במהלכו אף שרטה אותו בפניו. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי שלפו את רקמות האור שנותרו מתחת לציפורניה של המתלוננת ושלחו אותם לדגימת דנ"א במעבדה המשטרתית. אז, לא עלה במחשב המשטרתי מתוך מאגר הדגימות כל פרט שיכול היה להתאים לחשוד, שכן שהוא לא היה מוכר למשטרה נכון לאותו מועד.



לפני שבועות אחדים, נעצר החשוד בעקבות אירוע תקיפה שבו היה מעורב. הוא הובל לחקירה במשטרה, ונלקחו ממנו כרגיל תביעות אצבע ודגימות דנ"א כפי שנהוג במקרה של כל חשוד בעבירה פלילית.



דגימות אלו נשלחו כעניין שבשגרה גם הן למאגר המשטרתי, ואכן לפני ימים אחדים , נקבע על ידי המאגר המשטרתי כי הדגימות שנלקחו מהחשוד שהיה מעורב בתקיפה, זהות במדויק לדגימות שנמצאו ברקמות העור אשר נשלפו מתחת לציפורניה של אותה מתלוננת שחוותה לדבריה ניסיון אונס. בעקבות הממצאים המפלילים, ביצעו חוקרי מרחב איילון את מעצרו של החשוד בן 37 מניגריה והיום הוא יובא להערכת מעצר בגין חשד לניסיון אונס מלפני חמש שנים. חקירת המשטרה נמשכת.