"אני לא חושב שתיק 2000 ייגמר בכתב אישום", כך אמר היום (שלישי) עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר, שהתייחס בגלי צה"ל לפרשות ראש הממשלה בנימין נתניהו השונות וגם לניצחונו אתמול בבית המשפט העליון, שהחליט לחייב למסור לדרוקר את מועדי השיחות בין נתניהו לבעלי ישראל היום שלדון אדלסון ועורכו הראשי לשעבר עמוס רגב.



על הניצחון בעליון אמר דרוקר: "נתניהו, עמוס רגב ואדלסון כל הזמן אמרו שהם מדברים רק בתור חברים. התיאור שלנו לגבי עיתון ישראל היום היה שהוא תעמולה של נתניהו ואחת החוליות הכי מרכזיות זה היה להראות שהם מקבלים הנחיות, המלצות והוראות מלשכת ראש הממשלה. את זאת ניתן להראות באינטנסיביות השיחות".



בני הזוג נתניהו ואדלסון. צילום: פלאש 90
בני הזוג נתניהו ואדלסון. צילום: פלאש 90



"למרות שאין את תמלילי השיחות", הסביר דרוקר, "אפשר לראות נגיד שיחות בין עמוס רגב לנתניהו סביב 24:00 בלילה ואפשר להסיק מזה. יהיה אפשר לראות לפי התדירות והעיתויים את הקשר". 

"כל אחד היום יכול לטעון שזו חברות"

לגבי הטענה לפיהן מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס ניהל שיחות עם פוליטיקאים רבים והשאלה למה לא ביקש את תמלילי השיחות הללו הסביר דרוקר: "לגבי נוני מוזס, אתה יכול לאלץ מישהו לתת שיחות רק אם מדובר ברשות ממשלתית. ברור שהוא דיבר עם פוליטיקאים וגם אגב מותר לו. תמיד אפשר להגיד למה לא חוקרים את האחרים, אם תופסים בן אדם, תמיד יש הטענה הזו".

דרוקר התייחס לפרשה 1000 ולטענות נתניהו לגביה ואמר: "לגבי תיק המתנות, כל אחד היום יכול לטעון זו חברות ואלה מתנות, אין לזה סוף לטיעון הזה. אנחנו מצפים מנבחרי הציבור שלנו שאנשים שזוכים להיות בקרבתם - לא יזכו בה על בסיס של מי סיפק להם דברים".

על גיוסו של ארי הרו כעד מדינה אמר דרוקר: "אני לא יודע מה יש בעדות של ארי הרו אבל אני יודע מה הוא יודע והוא יודע דברים דרמטיים. כשביבי היה נוסע למקום כלשהו היה צריך לדאוג לסידורים וארו זה שדאג. בוא נראה מה יאמר בעדותו, אני מכיר את הפרשות וחלק מהדברים. הוא מכיר הרבה מאוד. אני חושב שהוא רוצה להגיד 'אני לא שולה זקן' כי זה הפך למעין בגידה".