קרב הגרסאות ממשיך: החקיין יוסי וידר פרסם היום (שישי) את ההקלטה המלאה בה הוא התחזה לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בניסיון להוציא דברים מביכים מפרשן ערוץ 2 אמנון אברמוביץ'. פרסום ההקלטה המלאה של וידר מגיע לאחר שאברמוביץ' אמר אתמול כי ידע שמדובר בחקיין שמדבר איתו. "במקרה הזה הבנתי מיד שזה הוא והבחנתי במתיחה. הקטע כפי שפורסם הוא קטע ערוך. ידעתי שזה חיקוי ואפילו הצעתי לו להקליט שוב מההתחלה", אמר הפרשן.



אך וידר מצידו לא נשאר חייב וחשף בחשבון הפייסבוק שלו את ההקלטה המלאה של המתיחה ללא עריכה לטענתו על מנת להוכיח כי אברמוביץ' משקר בגרסתו. "כששמעתי שאמנון אברמוביץ׳ טוען בערוץ 2 שידע על כך שמתחתי אותו ושמדובר במתיחה מבויימת, לא הופתעתי. ערוץ 2 אפילו לא פנה לקבל את תגובתי", כתב וידר ברשת החברתית.



 


"החלטתי לעשות צחוק מאמנון שמשדר לשון הרע על נתניהו כל הזמן. ברור שהשיחה נערכה, היא ארכה חמש דקות וחצי, במהלכן הוא נתן שמות שונים לאהוד ברק", סיפר וידר אתמול לרדיו קול ברמה, והסביר גם מדוע החליט בכל זאת לפרסם את ההקלטה: "אתמול, כשראיתי בבית כיצד גם לאחר הנאום של נתניהו ממשיך אברמוביץ' לדבר נגד ראש הממשלה, החלטתי לפרסם את ההקלטה, להראות לו שגם הוא לא הגיבור הכי גדול. גם עכשיו כשהוא מכחיש את דבר השיחה הוא ממשיך לשקר כהרגלו".

"אף אחד מאנשי ראש הממשלה לא דיבר איתי היום ועשיתי זאת רק כאזרח שאכפת לו ללא שום קשר", הדגיש וידר, שאף תקף את חדשות ערוץ 2 שלטענתו נתנו במה רק לאברמוביץ' ללא שטרחו לראיין אותו או לבקש ממנו תגובה. "זה בדיוק מה שהם עושים גם לנתניהו, מלכלכים בלי לתת לו להגיב", אמר החקיין.

גם אהוד ברק עצמו הגיב אתמול לסערה וצייץ: "לפני מספר חודשים עדכן אותי אברמוביץ' שמתחזה ניסה לדובב אותו עלי. היום ביבי מפרסם. לא פעם ראשונה שהוא בפניקה מ(ה)קלטות. פתטי. אברמוביץ' הביא לי יותר צרות מנחת לאורך השנים. עטו חדה ומעולם לא חסך ממני שבטו. ביבי גולש בפייסבוק ממנהיגות לליצנות. זכותו. מי אנו שנלין".