לא בכל יום אנחנו מקבלים הצצה על ההתמודדות היום יומית אותם חווים כתבים ואיומים וגידופים ברשת. לאחר שבסוף השבוע האחרון עורר פוסט נגד גיא פלג ומשפחתו זעם ברשת, החליטו מספר עיתונאים שלא לשתוק, ולנסות להסביר את מה שעובר עליהם ברחוב, עם המשפחה, וגם כשהם יוצאים לסקר ונתקלים באנשים המטיחים בהם מילים, כדוגמת אמנון אברמוביץ' וצעקות ה"בוגד". את הטור פרסם הלר ב"וואלה ברנז'ה", אשר עוסק בסיקור פנימי של התקשורת הישראלית. הלר, אשר נמצא בתחום 22 שנים, סיפר כי הגיש תלונה במשטרה לאחר שקיבל איומים על חייו, פגיעה בילדיו, והסתה קשה, בעיקר ברשת.



על הפוסט נגד פלג כתב: "גבול חדש נשבר, קו אדום חדש, נחצה. איומים על ילדים קטנים של עיתונאי שכל חטאו הוא שהוא עושה את תפקידו נאמנה.... זה זרק אותי אוטומטית ליום שישי אחד בצהריים לפני כמה חודשים. רחוב קטן בגבעתיים. שעת איסוף מהגן. שעה של אבא ובן. שעה רגועה ויפה. "אור הלר, נחסל אותך אם תמשיך לדבר נגד אלאור", צרח לעברי גבר מתוך רכב נוסע, לחץ על דוושת הגז וברח בגבורה. כזכור, בסוף השבוע האחרון העלתה אישתו של פלג תמונה שלו ושל בני משפחתו על הספה, ואחד מגולשי הפייסבוק שיתף את התמונה וכתב: "נאחל להם מה שהם מאחלים למשפחת נתניהו, ואפילו כפול מכך".



"אנחנו חיים בזמנים רעים. רוחות רעות מנשבות. רוחות השנאה השטנה וההסתה. מתיחה אווילית שעבר אמנון אברמוביץ' הובילה לגל מכוער של גידופים ברשת נגד מי שקיבל את צל"ש הרמטכ"ל כנהג טנק בחטיבה 600 לאחר שביומה השלישי של מלחמת יום הכיפורים נפגע הטנק שלו, ולמרות שנכווה קשות המשיך בנסיעה כיוון שחשב שיש בטנק עוד את מי להציל".



בטור מוזכרים בו גם עיתונאים אחרים, ששגרת חייהם הופרה מאז כגון אילנה דיין, רביב דרוקר, אמנון אברמוביץ' וגיא פלג, מפנה אצבע מאשימה כלפי ראש הממשלה, כשהלר עצמו טוען כי העיתונאים בישראל כבר לא מוגנים ובעצם דמם הותר. אז מה קרה כאן בעצם? שנאה ושטנה תמיד היו. ואלימות נגד עיתונאים בישראל, גם לצערנו תמיד הייתה. אלא שקרה באחרונה דבר נוסף: ראש הממשלה שלנו מסית נגדנו. מה יקרה, אדוני ראש הממשלה, ביום שפלג או דרוקר יוכו ברחוב? הודעת גינוי? סרטון בפייסבוק בקול בריטון מתנצל?"



בסיום כתב הלר גם נגד עיתונאים אחרים, שמנסים לפעמים ל"צוד" את חבריהם למקצוע: "קריירה חדשה נולדה בעיתונות העברית: עיתונאים שכל פועלם הוא להטיף לעיתונאים אחרים, לחפש אותם, להטריל אותם, להבאיש את ריחם, ללבות שנאה, ולהתלונן על מה שהם כן מפרסמים ועל מה שהם לא מפרסמים. חברים יקרים: תתחילו לעבוד. לא מוצאים חן בעיניכם התחקירים של דרוקר? תביאו תחקירים משלכם. נכון, זה יותר קשה מלטנף, אבל זה ישתלם יותר. לכולנו".