בעקבות הפציעה הקשה של שלומית מלכה כשרכבה על קורקינט חשמלי, התייחס הבוקר (שני) גבי גזית ב-103FM לסיקור כלי התקשורת על הצרות האחרונות של הסלבס. "יש עיסוק של הטלוויזיה המסחרית בסלבס כשקורים להם דברים איומים. זה קרה לאמיר פרישר גוטמן, לשחקנית לוסי דובינצ'יק וכעת שלומית מלכה. ממש חגיגה גדולה".



כתבת 'הארץ', רוית הכט, התייחסה לסיקור בכלי התקשורת: "אני שמחה לשמוע שמצבה של שלומית מלכה השתפר. כלי התקשורת אכן מחפשים אייטמים מושכים את הציבור ואנשים שמסקרן לראות. ראינו אתמול שורה של מרואיינים ואני תוהה אם לאנשים יש תאוות פרסום ועודף זמן פנוי. יש המון עדי ראיה שדיברו על כך שאם משקים את הדשא ברוטשילד כראוי הוא לא היה מרטיב את הכביש. לפתע כל אחד נהיה מומחה בנושא. רופא שמעולם לא בדק את המטופלת נתן הערכה על החולה. מה נהיה כאן? אנשים לא מעדיפים להופיע בטלוויזיה בזכות הישג כלשהו? הבחורה המסכנה נפלה ומספר אסטרונומי של אנשים חיפשו את 15 דקות התהילה".





על הסיקור של תוכנית 'אנשים' ב'קשת' מספרת: "התוכנית אנשים עשתה את הדבר הכי נבזי, היה להם ראיון עם הבחורה מאוקטובר 2015. הבחורה שוכבת בבית החולים ומראים את הראיון עמה מהעבר. לא היה להם מה להראות על שלומית מלכה אז לקחו אייטם ארכיוני ושמו כותרות על מצבה הבריאותי".



גבי גזית התייחס לדבריה: "מה ציפית שהם יעשו? אין להם מידע נוסף על התאונה של שלומית מלכה. לי הפריע שבתוכניות הבוקר התראיינו המוני אנשים ועסקו בדיון על האופניים החשמליים. מאות ישראלים נהרגו עד כה ולא התקיים שום דיון. אמרתי לעצמי אולי טוב שלסלב קורה משהו רע ודנים בנושא, פתאום נפילתה הפכה לקמפיין ציבורי ענק. על כך השיבה לו רוית הכט: "אולי בעקבות סיפורו של אמיר פרישר גוטמן אנשים לא יבחרו לצאת לחופים בלתי מוכרזים. אולי אנשים יועילו בטובם לחבוש קסדה כשהם נוסעים על האופניים לפני שהם תוקפים את עיריית תל אביב".



עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן