רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו לא ממש מרבה להתראיין לכלי התקשורת, וזאת בלשון המעטה. לאחרונה דווח כי הפרקליטות תגיש נגד נתניהו כתב אישום בפרשת המעונות. השבוע ישודר ב-100fm "רדיוס" ראיון בלעדי של שרה נתניהו אצל חברתה הטובה ניקול ראידמן.



איך התפרנסת אחרי שהגעת לעיר הגדולה בתל אביב?
"זה היה מעבר חד למרות שעשיתי אותו בהדרגה דרך הצבא. בתקופת התואר הראשון והשני עבדתי בכל מני עבודות בעיקר כמאבחנת כי זה כבר היה המקצוע שלי מהצבא. במהלך תואר השני שלי עבדתי בעיקר בניקיון משרדים בלילות". 



נתניהו הרחיבה על תקופה זו בחייה: "מעניין שאף אחד לא שאל אותי על זה לעומת כל הסיפורים הכל כך מצוצים מהאצבע. אני במשך שנים ניקיתי רצפה, שירותים, כיורים, זה היה במשרד של קבלני בניין. אחרי שיצאתי משם היה אפשר לאכול מהרצפה.  ממש ניקיתי את זה טוב. באתי פעמיים בשבוע למשרד בגבעתיים ואני גרתי ברמת גן. הרבה פעמים הלכתי ברגל כדי לחסוך את הכסף של האוטובוס כדי לממן את הלימודים". 

צילום: אמיר לוי, פלאש 90
צילום: אמיר לוי, פלאש 90


רעיית ראש הממשלה סיפרה כי חייה בצעירותה היו לא קלים: "באתי פעמיים בשבוע למשרד בגבעתיים ואני גרתי ברמת גן. הרבה פעמים הלכתי ברגל כדי לחסוך את הכסף של האוטובוס כדי לממן את הלימודים ואת השכר דירה. לא העליתי על דעתי לבקש כסף מההורים שלי כי אבא שלי היה בסה"כ מורה בפנסיה. רק הרגשתי שאני צריכה לעזור להם ובטח שלא לבקש מהם".