במהלך פעילות אכיפה של קצין אגף התנועה נעצר הבוקר (רביעי), נהג משאית כאשר הוא נוסע על כביש ארבע, לכיוון צפון באזור מחלף גן רווה, בכיוון ההפוך. קצין המשטרה הבחין במשאית פול טריילר הנוסעת מולו בכיוון דרום, בנתיב המאפשר לנסוע רק בכיוון ההפוך. הקצין, שהופתע מהמראה סיפר: "לא האמנתי למראה עיניי".



"לא האמנת למה שראיתי - משאית פול טריילר נוסעת מולי בניגוד לכיוון הנסיעה", סיפר הקצין, והוסיף: "נתקלתי בעבר בכלי רכב שהתבלבלו ונסעו בנתיב הנגדי, אבל במשאית פול טריילר טרם. איני רוצה לחשוב מה היה קורה אם הייתה מגיעה מכונית פרטית מולו על כביש ארבע, שבו הנסיעה הממוצעת היא בין 80 ל-90 קילומטר לשעה (קמ"ש)". 


המשאית בשולי הכביש בניגוד לכיוון הנסיעה. צילום: דוברות המשטרה
המשאית בשולי הכביש בניגוד לכיוון הנסיעה. צילום: דוברות המשטרה


לאחר שקצין המשטרה עצר את המשאית הוא חסם את הכביש וסייע לנהג המשאית לבצע פניית פרסה ולחזור לכיוון הנסיעה הנכון (דרום), זאת לאור העובדה שיש חומת הפרדה בין הנתיבים.

במהלך תשאול הנהג בשטח הוברר כי הנ"ל, באמצע שנות ה-50 לחייו תושב מזרח ירושלים, טען להגנתו כי התבלבל בדרך לבירה. המעוכב, שלחובתו למעלה מ-100 עבירות תעבורה, קיבל קנס וזימון לבית משפט בגין נהיגה בקלות ראש, זאת לאחר בדיקת תקינות המשאית על ידי הקצין, שהוא גם בוחן תנועה. בבדיקה המדוברת נמצאו ליקויים חמורים והמשאית הורדה בסופו של דבר מהכביש. במשטרה הוסיפו כי "זיהוי המשאית בשלב מוקדם של נסיעתו בכיוון הנגדי בהחלט מנעה אירוע שיכל להסתיים באסון".