ניקול ראידמן פרסמה היום (רביעי) סרטון חדש אותו צילמה בקומה השנייה של מעון המגורים הרשמי של ראש הממשלה בבלפור, שבו היא מתעדת את קומת המגורים המוזנחת. "נחנקתי מהריקבון. לא הייתי נשארת לישון שם לילה אחד בשל העובש והטחב. מזעזע, מחבלים בכלא חיים בתנאים טובים יותר", אמרה ראידמן בריאיון ל"תכנית חיסכון". ראידמן, שהפכה בשנה האחרונה לחברה קרובה של משפחת נתניהו, ובמיוחד של הרעייה שרה, תיעדה בסרטון קודם את מטבח העובדים בקומה התחתונה של מעון רה"מ.

 
"אחרי הסרטון הראשון קיבלתי הרבה ביקורות, כולל מהתקשורת עצמה, שאמרה 'זו לא האמת'", הסבירה. "מאוד הסתקרנתי וביקשתי אישור לבקר ולצלם את הקומה למעלה. תנאי המחייה שם מאוד עצובים וכואבים".
 
 
לדברי ראידמן, התיעוד שהיא צילמה לא משקף את המצב במלוא חומרתו וכי הוא נערך על-ידי אנשי שב"כ. "הרבה דברים שראיתי נגנזו מסיבות ביטחוניות", ציינה. "ראש הממשלה לא מבקש להעביר שום מסר, זה מסר שלי. "אני חברה של הגברת נתניהו ולא מסתירה את זה. יש המון בושה שכך נראה המעון הרשמי של ראש הממשלה".
 
עוד הוסיפה ראידמן: "אני בטוחה שמשפחת נתניהו לא שמחה לחיות בתנאים כאלה. גם מבחינת הסניטריה, מבחינת הרטיבות והריקבון זה מסכן את הבריאות שלהם".